مرگ دختر چینی بر اثر انجام ۳ جراحی زیبایی در یک روز!

یک دختر اینفلوئنسر چینی که به دنبال تغییر و زیبایی بود پس از سه عمل جراحی پلاستیک در یک روز جان خود را از دست داد.

مرگ دختر چینی بر اثر انجام ۳ جراحی زیبایی در یک روز!

ژیاوران دختر ۳۳ ساله و ستاره شبکه‌های اجتماعی است که بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کننده در شبکه اجتماعی چین «سینا ویبو» دارد.

گزارش شده است که یک کلینیک زیبایی که در آن دختر اینفلوئنسر تحت دو عمل لیپوساکشن و عمل بزرگ کردن سینه در استان ژجیانگ قرار گرفت، مسئولیت مرگ او را پذیرفته است.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که این کلینیک در حین عمل جراحی اشتباهاتی انجام داده است و درمان پس از آن به تأخیر افتاده است که منجر به مرگ ژیاوران شد و در نتیجه مسئولان مربوطه کلینیک را بستند. ژیاوران در ماه می گذشته از یک کلینیک زیبایی بازدید کرد و دکتر این مرکز به او توصیه کرد برای زیبایی بیشتر و ایجاد تغییر در بدن خود، سه عمل جراحی، لیپوساکشن بازو، لیپوساکشن کمر و شکم و جراحی حجم دهی سینه داشته باشد.

دختر جوان که دنبال کننده‌های زیادی داشت و در تلاش برای معروف‌تر شدن بود، با انجام هر سه عمل جراحی در یک روز به پیشنهاد پزشک موافقت کرد و بیش از پنج ساعت را روی تخت عمل گذراند.

دو روز بعد، ژیاوران درد و تنگی نفس را تجربه کرد و به بیمارستان منتقل شد و در همان روز دچار نارسایی چند عضو و به مراقبت‌های ویژه منتقل شد و دو ماه در شرایط بحرانی ماند تا سرانجام بر اثر بیماری چند عضو بدن خود جان باخت. در همین حال، طبق گزارش روزنامه انگلیسی سان، خانواده مقتول ۹۲۰ هزار یوان چین (۱۲۵۰۰۰ دلار) غرامت از کلینیک می‌خواهند. شکایت خانواده این دختر جوان از کلینیک زیبایی همچنان ادامه دارد و امیدوارند که بتوانند مبلغ غرامت را دریافت کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.