ارتباط نحوه تغییر در تفکر و احساسات با ورزش

تحقیقات جدید نشان می دهد ارتباط بین ورزش و مغز عمیق تر از چیزی است که شما فکر می کنید. این شش نوع حرکت می تواند به خلاقیت بیشتر شما کمک کند ، عزت نفس شما را تقویت کرده و به حالات هوشی تغییر یافته برسد.

ارتباط نحوه تغییر در تفکر و احساسات با تحرک انسان

 

پایگاه خبری رسا نشر – انسان ها تنها موجوداتی هستند که می توانند با نشستن در طول روز کنار بیایند. ما به عنوان یک گونه ، در طراحی روش هایی برای تغذیه ، سرگرمی و حتی یافتن همسر ، به طرز چشمگیری موفق بوده ایم ، همه در حالی که گاهی انگشت خود را به سختی بلند می کنیم.

درست است ، این نشانه این است که چقدر باهوش و سازگار هستیم. اما راه های کم تحرک ما ، نه تنها برای بدن ، بلکه برای ذهن ما هزینه زیادی دارد. پایین آمدن ضریب هوشی و افزایش شرایط بهداشت روانی هر دو با کمبود حرکت بدنی در ارتباط هستند.

اما ارتباط بین حرکت و مغز عمیق تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید. درک جدید انقلابی از ارتباط ذهن و بدن نشان می دهد که چگونه افکار و احساسات ما فقط در سر ما اتفاق نمی افتد و نحوه حرکت ما تأثیر عمیقی بر عملکرد ذهن ما دارد. این امکان استفاده از بدن به عنوان ابزاری برای تغییر نحوه تفکر و احساس را ایجاد می کند.

شواهد  جمع آوری شده روشن می کنند که در واقع این چنین است و همه اینها با انجام بیشتر ورزش نیست. در کتاب جدید من ، حرکت کن! من دانش جدید بدن بر ذهن را دنبال می کنم ، من تحقیقات جدیدی را در زمینه زیست شناسی تکاملی ، فیزیولوژی ، علوم اعصاب و زیست شناسی سلولی کشف می کنم تا بفهمم کدام حرکات بدن بر ذهن تأثیر می گذارد و چرا.

آنچه را که می خواهید از ذهن خود بخواهید – خلاقیت بیشتر ، بهبود انعطاف پذیری یا عزت نفس بالاتر – شواهد نشان می دهد راهی برای حرکت دادن بدن وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. در اینجا بهترین گزینه برای استفاده از بدن برای دستیابی به ذهنی سالم و با عملکرد بهتر انتخاب شده است.
روی پاهای خود بایستید.

سرجیو ممبریاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.