Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1164

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1165

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1166

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /www/wwwroot/rasanashr.ir/wp-content/themes/publisher/includes/libs/bs-theme-core/theme-helpers/template-content.php on line 1177

کلینیک تبدیل دختران به کیم کارداشیان لو رفت!

کلینیک زیبایی غیر قانونی که زنان و دختران را به امید شبیه شدن به کیم کارداشیان جذب و برای جراحی اعضای بدنشان از مواد کشنده استفاده می کرد، کشف شد.

علاقه بعضی از دختران و زنان به شباهت به برخی از چهره هایی که اغلب به دلیل داشتن ویژگی های عجیب و غریب مشهور می شوند موجب شده است که بدون توجه به روش هایی که در پیش می گیرند سلامت خود را به خطر بیاندازند، روش هایی که به عنوان جراحی های زیبایی جان آنها را به خطر می اندازد تا به عنوان مثال شبیه کیم کارداشیان شوند.
این را گفتیم تا در ادامه این بخش جزئیات خبری را بازگو کنیم که مربوط به کشف کلینیک غیرقانونی جراحی زیبایی بود.
فیلمی در فضای مجازی از ورود پلیس به کلینیک زیبایی غیرقانونی منتشر شده است که مربوط به همین موضوع می شود.
بر اساس گزارش the sun پزشکان در این کلینیک زیبایی برای حجم دهی به اندام زنان از “سیمان استخوانی” استفاده می کردند. سیمان استخوانی به ماده شیمیایی خاصی میگویند که در بدن برای چسباندن استخوان بکار برده میشود. سیمان استخوانی از جنس متاکریلات بوده و مانند سیمان ساختمانی پس از آماده شدن سفت و جامد میشود.
این کلینیک واقع در یک ساختمان سه طبقه در محله ای فقیرنشین “ریو دی ژنریو” با تزریق دوزهای خطرناک و کشنده سیمان استخوانی و انواع دیگر مواد شیمیایی زنان و دختران جوان را به فرم دلخواه می رساند.
در بخشی از این کلیپ دیده می شود که نیروهای پلیس زن جوانی را که به عنوان یکی از اعضای کلینیک در حال پمپاژ ماده ای به نام “متاکریلات” به بدن دختری جوان است دستگیر می کنند.
پلیس گفته است اکثر مراجعین این کلینیک از کشور پرتغال بودند که به دلیل هزینه ۱.۰۰۰ یورویی مراجعه می کردند. تمام داروهای مورد استفاده در این کلینیک از نوع شیمیایی خطرناک بوده که مصرف آن در کشورهایی مثل انگلستان و آمریکا به کل ممنوع است و در واقع این مرکز غیرقانونی، به دور از چشم ناظران و مسئولان سازمان بهداشت کشور بزریل از این مواد استفاده می کردند و عده ای زن و دختر جوان بی اطلاع از حقیقت پشت پرده ی این کلینیک، به آنجا مراجعه کرده بودند.
 

منبع: نمناک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.