سقوط سنگین قیمت رمزارزها

با آغاز معاملات این هفته بازارهای مالی در روز دوشنبه، رمزارزها که در پایان هفته گذشته به رشد اندکی دست یافته بودند، با سقوط سنگینی روبرو شدند.

قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار

به گزارش راشاتودی، با آغاز معاملات این هفته بازارهای مالی در روز دوشنبه، رمزارزها که در پایان هفته گذشته به رشد اندکی دست یافته بودند، با سقوط سنگینی روبرو شدند و قیمت رمزارزهای مهمی مانند بیت‌کوین و اتروم پایین آمد.

تا ساعت ۱۹:۱۶ به وقت تهران، قیمت بیت‌کوین، مهمترین رمزارز جهان، ۵.۲۱ درصد سقوط کرد و به ۳۳,۶۹۹.۷۰ دلار رسید، در حالی که قیمت اتروم هم با سقوط سنگین ۵.۵۷ درصدی به ۲,۲۲۶.۰۲ دلار رسید.

قیمت ریپل هم با سقوط شدید ۶.۲۸ درصدی به ۰.۶۶ دلار رسید.

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، روی هم رفته کل بازار ارزهای مجازی تا عصر دوشنبه به وقت تهران ۴.۷۵ درصد از ارزش خود را از دست داد.

رکوردشکنی قیمت بیت‌کوین در اواسط آوریل باعث شده بود موجی از سرمایه به بازار رمزارزها تزریق شده و ارزش کل این بازار به بیش از ۲ تریلیون دلار برسد. از آن زمان تا کنون بازار رمزارزها حدود نیمی از ارزش خود را از دست داده و حالا ارزش این بازار به کمتر از ۱.۴ تریلیون دلار می‌رسد.

ماه گذشته در پی ممنوعیتی که بانک مرکزی چین برای بانک‌های این کشور در مورد تجارت رمزارزها به وجود آورد ارزش بیت‌کوین با بدترین سقوط روزانه خود روبرو شد و با از دست دادن ۱۱ درصد به پایین‌ترین قیمت ۱ ساله خود یعنی ۲۸,۹۹۳ دلار رسید.

‌منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.