فرد کلاهبردار را شناسایی کنید

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از انتشار تصویر فردی کلاهبردار با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک خبر داد و از شهروندان خواست اگر اطلاعی از وی در دست دارند، موضوع را به پلیس گزارش کنند.

فرد کلاهبردار را شناسایی کنید

سرهنگ کارآگاه “کامیار چهری” در اینباره گفت: چندی پیش شخصی با ارائه شکوائیه ای اذعان کرد که فردی با معرفی خود به عنوان تبعه یکی از کشورهای خارجی از او کلاهبرداری کرده است.

فرد کلاهبردار را شناسایی کنید

وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد شیاد با معرفی خود به عنوان تبعه یکی از کشورهای خارجی و با شگردی خاص و تقاضای پول رایج کشور و همچنین نشان دادن تعدادی دلار، از فرد شاکی کلاهبرداری کرده و مبلغی از حساب بانکی او برداشت داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در روند رسیدگی به این پرونده اطلاعاتی از کلاهبرداری های دیگر این فرد به همین روش از شهروندان در استانی دیگر نیز به دست آمد که با دستور شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک، تصویر به دست آمده از متهم جهت شناسایی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت داشتن هر گونه اطلاعات از این فرد، با شماره تلفن ۰۸۶۲۱۸۲۶۲۱۶ پلیس آگاهی استان مرکزی تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.