بیسکوییت گران شد

 

گستردگی طیف اقلام سوپرمارکتی باعث شده این صنف هر روز شاهد افزایش قیمت دست‌کم در یکی از اقلام یا حتی یکی از مجموعه های کالایی مثل لبنیات، حبوبات، کنسروها و… باشد. تازه‌ترین خبر گران شدن بیسکوییت است.

«خبری جز گرانی نیست، هر روز که فاکتور دست مردم می‌دهیم، می‌بینیم یکی از اقلام گران شده». این پاسخ یک فروشنده آشنای سوپرمارکت است به پرسش «چه خبر؟» یک خبرنگار. گستردگی طیف اقلام سوپرمارکتی باعث شده این صنف هر روز شاهد افزایش قیمت دست‌کم در یکی از اقلام یا حتی یکی از مجموعه های کالایی مثل لبنیات، حبوبات، کنسروها و… باشد. تازه‌ترین خبر گران شدن بیسکوییت است.بیسکوییت گران شد|خبر فوری

یکی از بیسکوییت‌های پرطرفدار طی ۲ماه اخیر ۲بار افزایش قیمت داشته و از ۵هزار تومان در ابتدای امسال به ۷هزار تومان رسیده است. صحبت از بیسکوییت کرمدار ساقه طلایی است. این بیسکوییت تقریبا ۲۰۰گرمی از شرکت مینو، البته تنها مورد از افزایش قیمت تنقلات و بیسکوییت نیست و دیگر اقلام هم درصدهای متفاوتی از رشد قیمت داشته‌اند. با این حال محدوده قیمت بیسکوییت‌های زیر ۲۰۰گرم هنوز بین ۲ تا ۵هزار تومان است و کمتر محصولی بالای ۶هزار تومان به فروش می رسد مگر اینکه ویژگی خاصی مثل رژیمی بودن و یا استفاده از غلات کامل داشته باشد یا این که برند غیر ایرانی یا تحت لیسانس باشد. چنانچه بیسکوییت کرمدار شکلاتی برند اورو با وزن ۱۳۷گرم، ۱۸هزار و ۵۰۰تومان قیمت دارد یا برند ستاک که محصولاتش با غلات کامل تهیه می شود و قیمت آنها بالای ۳۰هزار تومان است. البته بسته‌بندی محصولات این برند نیز بالای ۶۰۰گرم و مخصوص پذیرایی است. مینو، گرجی، شیرین عسل، سالمین، سلامت و آناتا برندهای معروف در زمینه بیسکوییت و محصولات مشابه هستند و در چندسال اخیر سلامت و ستاک نیز با محصولات اغلب رژیمی خود محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

بیسکوییت گران شد|خبر فوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.