هم روحانی اصلاح طلب بود، هم احمدی نژاد اصولگرا/ اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد این دولت باشند/ توجه مردم به لاریجانی جلب شده است

 

هم روحانی اصلاح طلب بود، هم احمدی نژاد اصولگرا/ اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد این دولت باشند/ توجه مردم به لاریجانی جلب شده استیک فعال سیاسی اصولگرا گفت: عملکرد این دولت حتما پای اصلاح‌طلبان است و اصلاح‌طلبانی که می‌گویند چنین نیست، اشتباه می‌کنند.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبر فوری درباره فضای سیاسی کشور بیان کرد: پخش شدن صوت ظریف اشتباه بود. مسائل مربوط به دیپلماسی از سیاست داخلی و سایر قوای ما جدا نیست. سیاست خارجی، سیاست داخلی و فرهنگ و… در هم تنیده است و تنها نمی شود با دیپلماسی پیش رفت.

او درباره کاندیداتوری علی لاریجانی نیز تاکید کرد: لاریجانی چیزی مبنی بر حضورش اعلام نکرده است اما اگر وارد شود، از سیاستمداران مطرح کشور است و افراد زیادی به ایشان اعتقاد دارند و به ویژه پس از قرارداد با چین، توجه مردم به ایشان جلب شده است.

کریمی اصفهانی در ادامه گفت: در هیچ انتخاباتی این همه تاخیر در مشخص شدن کاندیداها نداشتیم و شاید این دوره، همه منتظر هستند سایر کاندیداها مشخص شوند. در این شرایط، شور کافی در انتخابات ایجاد نشده و هر دو گروه از انتخابات عقب هستند.

او تاکید کرد: به ویژه اصلاح طلبان باید نسبت به گذشته فعالیت بیشتری داشته باشند و به مردم برنامه ارائه دهند، چون مردم دیگر به صرف اصلاح طلب بودن به کسی رای نمی دهند.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار درباره جناح سیاسی روحانی نیز گفت: چطور می شود هم رئیس جمهور اصلاح طلب باشد و هم وزرا و استانداران و فرمانداران و حتی بخشداران، آن وقت دولت اصلاح طلب نباشد؟ همانطور که مردم دولت های احمدی نژاد را به پای اصولگرایان گذاشتند، دولت های روحانی را نیز به پای اصلاح طلبان می نویسند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.