صدور حکم قضایی برای ۹ تبعه هندی و پاکستانی در بوشهر به دلیل کرونا

 

دادستان بوشهر گفت: با توجه به شناسایی جمعی از اتباع هندی و پاکستانی در بوشهر و ابتلای ۹ نفر از آنها به ویروس کرونا، دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شد.

علی حسن‌پور پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی تبعه هندی و پاکستانی مبتلا به ویروس کرونا در بوشهر اظهار داشت: با توجه به شناسایی جمعی از اتباع هندی و پاکستانی در بوشهر و ابتلای ۹ نفر از آنها به ویروس کرونا، دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شد.صدور حکم قضایی برای ۹ تبعه هندی و پاکستانی در بوشهر به دلیل کرونا|خبر فوری

دادستان بوشهر از صدور حکم قضایی برای هفت تبعه هندی و دو پاکستانی خبر داد و گفت: در پی اعلام گزارش شبکه بهداشت شهرستان بوشهر مبنی بر مثبت بودن تست کرونای هفت تبعه هندی و دو تبعه پاکستانی در دو مرکز اقامتی در شهر بوشهر دستورات قضایی برای قرنطینه شدن این اتباع و جلوگیری از تردد و حضور آنان در اماکن عمومی صادر شد.

وی با بیان اینکه نوع ویروس تاکنون مشخص نشده گفت: با توجه به شرایط فعلی دستورات قضایی برای جلوگیری از تردد آنان صادر شده است.

حسن‌پور با تاکید بر برخورد قاطع با قاون شکنان در حوزه ویروس کرونا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا یک ضرورت است و با کسانیکه نسبت به این مهم بی‌توجهی کنند که سبب شیوع بیماری کرونا در جامعه شود برخورد قاطع قانونی می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.