جزئیات انتقال «سه دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان بی‌خبر بودند!

 

در حالی که سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس در آستانه انتقال به تامین اجتماعی بابت بدهی فدراسیون فوتبال به این شرکت است، مسئولان باشگاه سرخ تهران امروز متوجه این موضوع شدند!

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی پس از عدم دریافت قرض دو میلیون یورویی خود از فدراسیون فوتبال برای پرداخت به مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی ایران از این نهاد شکایت کرد تا بتواند این پول را با سود ناشی از تأخیر در بازپرداخت آن دریافت کند.

فدراسیون فوتبال که پولی در حساب خود برای پرداخت به «شستا» نداشت با حکم دادگاه برای مزایده اموال خود روبرو شد.

نکته جالب اینکه فدراسیون فوتبال در اعلام دارایی‌های خود به دادگاه، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را نیز قرار می‌دهد تا بخش حقوقی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی خواهان گرفتن آن از فدراسیون شود.

از این رو کارشناسان رسمی حوزه مسکن قوه قضائیه اقدام به ارزش گذاری ساختمان باشگاه پرسپولیس می‌کنند و آن را به شعبه صدور حکم مربوط به توقیف اموال فدراسیون اعلام می‌کنند.

جزئیات انتقال «سه دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان بی‌خبر بودند!|خبر فوری

دادگاه نیز مجوز ثبت گردش سند را نیز حکم می‌کند تا شستا بدون کوچک‌ترین لایحه دفاعی از سوی بخش حقوقی باشگاه بتواند نیمی از ساختمان گران قیمت این باشگاه را در یکی از محله‌های نسبتاً گران قیمت تهران صاحب شود.

نکته جالب توجه عدم اطلاع بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس از این پرونده است. پرونده‌ای که حدود یک سال در دادگاه جریان داشته است اما مسئولان پیشین و فعلی باشگاه هیچ توجهی به آن نداشته‌اند تا پرسپولیس در آستانه انتقال سه دانگ از سند ساختمان خود به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بابت بدهی فدراسیون فوتبال باشد.

جزئیات انتقال «سه دانگ» ساختمان پرسپولیس/ مسئولان بی‌خبر بودند!|خبر فوری

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.