اگر سیزده بدر به بوستان‌ها می‌روید، آمادگی جریمه شدن را داشته باشید

 

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: حضور مردم در بوستان‌ها در روز طبیعت با جریمه پلیس برای خاطیان همراه خواهد بود.

علیرضا رئیسی در ارتباط مستقیم شبکه خبر با اشاره به وضعیت مناطق مختلف از نظر شیوع کرونا اظهار کرد: در بسیاری از استان‌های کشور مسافرت‌ها انجام گرفت و شاهد بیشتر شدن مناطق قرمز و نارنجی هستیم و پیش بینی می‌کنیم طی ۱۰ روز آینده شاید وضعیت کشور بدتر شود و افزایش شدید تری از شیوع بیماری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: اگر در روز طبیعت مردم رعایت نکنند، وضع ما در خصوص بیماری کرونا باز هم بدتر خواهد بود. برنامه ما و تمام دنیا براساس پیشگیری است. اگر شهری قرمز شود در حدود یک ماه طول می‌کشد تا به وضعیت قبلی خود برگردد.اگر سیزده بدر به بوستان‌ها می‌روید، آمادگی جریمه شدن را داشته باشید|خبر فوری

رئیسی بیان کرد: برخی دستورالعمل‌ها برای روز طبیعت در نظر گرفته شده است که بیشتر مردم رعایت کرده اند، از جمله آنکه تجمع در شهرهای قرمز و نارنجی  و رفتن به پارک ممنوع است البته پلیس در بوستان‌ها حضور دارد و جریمه برای خاطیان در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: در ایام نوروز بیش از ۱۵ هزار نفر علی رغم مثبت بودن تست کرونای اقدام به مسافرت کرده وباعث چرخش ویروس کرونا در کشور شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به نقش دورهمی ها در انتقال ویروس کرونا، گفت: درخواست ما از مردم این است که برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در روز طبیعت مانند سال قبل در خانه بمانند و از هرگونه برگزاری مهمانی و اقدام به حضور در تفرجگاه‌ها خودداری کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.