افزایش ۵۰ درصدی هزینه تولید در شبکه نمایش خانگی

 

سعید خانی تهیه کننده سینما و تلویزیون معتقد است که با افزایش دستمزد بازیگران، هزینه‌های تولید در نمایش خانگی افزایش یافته است.

سعید خانی تهیه‌کننده تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به افزایش هزینه تولید سریال در نمایش خانگی گفت: متاسفانه در این چند سال اخیر و به خصوص در سال ۹۹ شاهد افزایش تورم در تمام زمینه‌ها بودیم و این موضوع روی تولید فیلم و سریال هم تاثیرات خودش را گذاشته است و اساسا کار به جایی رسیده است که با این هزینه ها نه ساخت فیلم و نه سریال برای نمایش خانگی نمی تواند به راحتی صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به بالا رفتن نرخ ارز و افزایش تورم شاهد هستیم که هزینه های تولید فیلم و سریال حداقل ۵۰ درصد افزایش داشته است. از طرفی می‌بینیم که میزان تولیدات در نمایش خانگی افزایش پیدا کرده و همین موضوع باعث شده است که هزینه‌ها سرسام آور شود.افزایش ۵۰ درصدی هزینه تولید در شبکه نمایش خانگی|خبر فوری

وی با انتقاد از افزایش دستمزد بازیگران و بالا رفتن هزینه‌های تولید گفت: یک زمان وقتی می‌خواستیم کاری را تولید کنیم ۳۰ درصد از بودجه را برای بازیگران کنار می گذاشتیم و ۷۰ درصد خرج تولید و عوامل می‌شد. امروز شاهد هستیم که بودجه یک فیلم یا سریال خرج بازیگران می شود و این عدد به ۵۰ درصد هزینه تولید یک فیلم رسیده است.

خانی خاطرنشان کرد: برای همین فکر می کنم باید در زمینه سریال سازی در نمایش خانگی به سمت معرفی چهره های جدید رفت که هم در هزینه‌های تولید صرفه جویی شود و هم فضا برای معرفی استعدادهای جدید باز باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.