سهمیه بنزین خودروها چه زمانی شارژ می‌شود؟

 

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: جایگاه های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبارهای سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، مطلوب است.

فاطمه کاهی در گفتگویی با بیان اینکه ساعت ۲۴ روز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ سهمیه بنزین خودروها و موتور سیکلت ها شارژ می‌شود، گفت: برای خودروهای سواری شخصی ۶۰ لیتر و برای موتور سیکلت های شخصی نیز ۲۵ لیتر بنزین ماهانه شارژ می‌شود. باقی سهمیه‌های بنزین نیز به صورت اعتباری یا عملکردی شارژ می‌شود.

وی افزود: شارژ سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی بر اساس عملکرد آنها که از سوی وزارتخانه‌های ذی ربط شأن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ می‌شود، تأمین می‌شود.سهمیه بنزین خودروها چه زمانی شارژ می‌شود؟|خبر فوری

این مقام مسئول درباره سهمیه بنزین مرسوم نوروزی خودروهای شخصی نیز توضیح داد: از آنجایی که تخصیص این سهمیه بنزین به هر حال به عنوان یک مشوق برای سفرهای نوروزی به شمار می‌رفت و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و ستاد ملی موکدا تردد بین شهری را منع می‌کند و حتی بسیاری از استان‌ها و شهرها امکان ورود به آن ممنوع شده است، مصوبه‌ای برای تخصیص این سهمیه نوروزی بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.

کاهی درباره آمادگی جایگاه‌ها و سوخت رسانی به آنها در ایام نوروز به ویژه نیمه شمالی کشور که بارش‌هایی را شاهد هستیم، اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبارهای سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، در شرایط مطلوبی هستند.

به گفته این مقام مسئول ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی علاوه بر پایش منظم شرایط سوخت رسانی و آب و هوا، آمادگی کامل دارد تا در صورت هرگونه تغییر، نیاز سوختی مردم را به سرعت تأمین کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.