رمال اینترنتی دختران را فریب می‌داد/ متهم مبلغ ۳۰۰ میلیون کلاهبرداری کرده

 

درپی شکایت دختری جوان مبنی‌بر کلاهبرداری با ترفند فالگیری و رمالی در شبکه اجتماعی اینستاگرام رسیدگی به این پرونده آغاز و معلوم شد مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال از این دختر کلاهبرداری شده است.

دختر جوان توضیح داد مدتی پیش در یک صفحه اینستاگرامی عضو شد که مدیر صفحه خود را فالگیر معرفی می‌کرد. سپس شخص فالگیر با دادن وعده‌های پوچ، ‌او را فریب داد و از وی کلاهبرداری کرد.رمال اینترنتی دختران را فریب می‌داد/ متهم مبلغ 300 میلیون کلاهبرداری کرده

متهم که مردی جوان است، در جریان تحقیقات دستگیر شد. او در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی ‌شد ولی پس از مواجه‌شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری‌شده ازسوی کارشناسان پلیس فتا به کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان فالگیری و رمالی پس از جلب اعتماد دنبال‌کنندگان و سوء‌استفاده از سادگی قربانیان و دادن امید واهی و وعده‌های دروغین، با دریافت مبالغی اقدام به کلاهبرداری از افراد می‌کرد. در بازجویی‌های فنی از متهم مشخص شد او با این شگرد از چندین نفر دیگر جمعا مبلغ ۳۰۰ میلیون کلاهبرداری کرده است.
سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتای فارس، با تأیید این خبر تأکید کرد: افراد سودجو غالبا مسائل خرافاتی را به شکل‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌دهند، تمام این شیادان از سادگی و زودباوری طعمه‌های خود نهایت بهره را می‌برند، بنابراین از شهروندان انتظار داریم به تبلیغات اغواکننده و دروغین اعتماد نکنند.

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.