پاسخ یونان به بیانیه فدراسیون فوتبال: جهت پذیرش بازی تیم‌های ملی فوتبال یونان و ایران توافق نامه‌ای امضا نشده است /این رویدادها را به فیفا ارجاع خواهیم داد

فدراسیون فوتبال یونان: از سبک و محتوای بیانیه منتشر شده توسط فدراسیون فوتبال ایران به خاطر لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی ۲ کشور بسیار متعجب شدیم. فدراسیون فوتبال یونان به بیانیه شب گذشته (پنجشنبه) همتای ایرانی و تعلیق روابط دوجانبه به خاطر لغو بازی برنامه‌ریزی شده تیم‌های ملی ۲ کشور در ترکیه پاسخ داد. به […]

فدراسیون فوتبال یونان: از سبک و محتوای بیانیه منتشر شده توسط فدراسیون فوتبال ایران به خاطر لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی ۲ کشور بسیار متعجب شدیم.

فدراسیون فوتبال یونان به بیانیه شب گذشته (پنجشنبه) همتای ایرانی و تعلیق روابط دوجانبه به خاطر لغو بازی برنامه‌ریزی شده تیم‌های ملی ۲ کشور در ترکیه پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال یونان آمده است: از سبک و محتوای بیانیه منتشر شده توسط فدراسیون فوتبال ایران به خاطر لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی ۲ کشور بسیار متعجب شدیم. به منظور بازگرداندن حقایقی باید موارد زیر را تاکید کنیم:

هرگز علاوه بر مذاکره صحیح و قانونی طرفین جهت پذیرش بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال یونان و ایران برای روز ۲ ماه ژوئن (۱۲ خرداد) در شهر استانبول (ترکیه) توافق نامه‌ای از سوی طرف یونانی امضا نشده است.

مسائل حساس‌برانگیز ملی و وابستگی‌های دینی به مراتب اولویت بر هر رویداد ورزشی دارند.

امکان لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی یونان و ایران در شهر استانبول از ماه گذشته میلادی شروع شده بود. فدراسیون فوتبال ایران در زمان کافی از دلایل اجتناب‌پذیر و بدون ایجاد مسئولیت طبیعی برای فدراسیون فوتبال یونان مطلع بود.

از آن زمان فدراسیون فوتبال یونان نیز پذیرفت تا ایران گزینه‌ جایگزینی را برای برگزاری بازی دوستانه با هدف دفاع از منافع خود و شرکا انتخاب کند.

جمع‌بندی: اگر خسارتی ناشی از عدم برگزاری بازی دوستانه پیش آمده باشد در وهله نخست این فدراسیون فوتبال یونان است که متحمل آن شد، زیرا شرایط اقتصادی موردنظر با توجه به فعالیت‌های صورت‌گرفته محقق نشدند. مسئله مهمتر این است که آماده‌سازی تیم ملی فوتبال یونان برای لیگ ملت‌های اروپا را با آسیب مواجه کرد.

البته این رویدادها را به فیفا ارجاع خواهیم داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.