پوریا پورسرخ با فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی همبازی شد

 

با گذشت ۱۵ درصد از تصویربرداری، پوریا پورسرخ بازیگر سریال «برف بی صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی شد.

با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی صدا می بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکشین های شهر تهران و استان البرز، پس از پیوستن فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ سومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه ای می‌شود.پوریا پورسرخ با فرهاد آئیش و الیکا عبدالرزاقی همبازی شد|خبر فوری

«برف بی صدا می بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در ده های ۶۰ ـ ۷۰ و ۹۰ روایت شده و هم اکنون با حضور عوامل و بازیگران در یکی از بیمارستان های استان البرز، ۱۵ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده و به زودی گروه و عوامل این سریال تلویزیونی، راهی لوکیشن های شمال کشور و رفسنجان می شوند.

در خلاصه داستان این سریال که محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست، آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می ریزم. پرده حسرت از دلت برمی کنم. برف بی صدا می بارد، دردانه ی من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را بجا آوریم …

سایر عوامل «برف بی صدا می بارد» عبارتند از: کارگردان: پوریا آذربایجانی، مدیر تولید: سامان شعشعه، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری: مجید محمدقلی، مدیر صدابرداری: سامان شهامت، منشی صحنه:هدیه نصیری، طراح لباس: چکامه میرخانجانی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: سعید رضوی، تدوین:خشایار موحدیان، سعید سیاح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، عکاس: مونا سرتوه، مشاور رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، تصویربردار پشت صحنه و ساخت تیزر:محمدحسین آبایی، محمدامین عرب سرخی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

 

منبع خبرفوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.