خواننده زن تهدید به مرگ شد

 

یک خواننده مراکشی به دلیل همکاری در تولید آلبوم موسیقی با الکانا مارتزیانو، خواننده و ترانه سرای اسرائیلی، تهدید به مرگ شده است.
سناء محمد، هنرمند مراکشی همکاری خود با الکانا مارتزیانو موسیقی‌دان اسرائیلی و مصاحبه با رسانه‌های این کشور را به دلیل واکنش‌های شدید در کشور موقتاً متوقف کرد.خواننده زن تهدید به مرگ شد|خبر فوری
کانال ۱۲ اسرائیل روز دوشنبه گزارش داد، یک خواننده مراکشی به دلیل همکاری در تولید آلبوم موسیقی با الکانا مارتزیانو، خواننده و ترانه سرای اسرائیلی، تهدید به مرگ شده است.
این گزارش با استناد به ادعای سناء محمد اعلام کرد این خواننده مراکشی در حال حاضر مخفی شده و مصاحبه با رسانه‌های اسرائیلی را متوقف کرده است. این شبکه البته خبر داده است که «او خوب است.»
مارتزیانو موزیسین اسرائیلی که قرار بود با این خواننده مراکشی همکاری داشته باشد به کانال ۱۲ گفت: «ما در مورد این همکاری خیلی صحبت کرده‌ایم. من کمی هم به لهجه مراکشی با او حرف زده‌ام… این یک مشارکت هنری معمولی بوده است. او مراکشی است و من هم اصالت مراکشی دارم؛ بنابراین، تحقق این همکاری بسیار هیجان‌انگیز است و بهترین هدیه‌ای است که می‌توانم بگیرم.»
این هنرمند اسرائیلی همچنین تأکید کرد که علاقه دارد برای پادشاه مراکش اجرایی از کار مشترک خود با سناء محمد داشته باشد.
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.