اولین مانیتور ۵K منحنی رونمایی شد

 

شرکت دل در کنفرانس اخیر خود در مراسم CES 2021 از مانیتور منحنی جدید خود پرده برداشت.
یکی از شرکت‌های بزرگ حاضر در مراسم CES 2021، شرکت Dell است که مانیتور جدید خود یعنی Dell UltraSharp 40 Curved WUHD را معرفی کرد. این مانتیور اولین مانیتور منحنی با وضوح ۵K و ۲K در جهان است که می‌تواند رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ را به کاربر ارائه دهد. نسبت تصویر در این مانیتور ۲۱ به ۹ است که نشان می‌دهد این مانیتور نهایت استاندارد‌های لازم در مانیتور‌ها را داراست.اولین مانیتور 5K منحنی رونمایی شد|خبر فوری

این مانیتور در بخش پورت دارای تنوع کاملی است که شامل دو پورت HDMI 2، DisplayPort 1.4، چهار پورت USB Type-A با سرعت انتقال داده ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، پورت اِترنت، پورت ۳.۵ میلی متری هدفون، پورت USB Type-B و حتی پورت Thunderbolt 3 که توانایی شارژ مک بوک با توان ۹۰ دارد، می‌شود.
اولین مانیتور 5K منحنی رونمایی شد|خبر فورینرخ تازه سازی پایین مانیتور جدید دل
بخش عجیب این نمایشگر پر قدرت استفاده از نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است که برای این مدل مانیتور بسیار ضعیف بوده و نشان می‌دهد این مانیتور برای بازی طراحی نشده است، از طرفی هم نباید فراموش کرد که در حال حاضر اکثر کارت‌های گرافیک نهایت فریم ۶۰ را در کیفیت ۴K ارائه می‌کنند.
این رزولوشن برای اولین بار در مانیتور‌ها استفاده نشده است و ال جی در سال ۲۰۱۷ آن را معرفی کرد، اما مانیتور جدید شرکت دل بسیار بزرگتر و منحنی است و به این ترتیب اولین مانیتور جهان با کیفیت ۵K توسط دل طراحی شده است. در حال حاضر این مانیتور صرفاً معرفی شده است و فروش آن از ۲۸ ژانویه در سراسر جهان و با قیمت ۲۱۰۰ دلار آغاز خواهد شد.
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.