ورزشگاه آزادی آماده برگزاری دربی ۹۴

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از استادیوم فوتبال این مجموعه بازدید کرد.

صبح امروز یکشنبه ۲۱ دی ماه و یک روز قبل از برگزاری دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس، قدرت الله سیف از استادیوم فوتبال بازدید نمود.

طی این بازدید، مدیر مجموعه ورزشی آزادی با توضیحات مسئولان مربوطه در جریان روند آماده سازی زمین چمن، اماکن و فضاهای ورودی و همچنین نحوه ضدعفونی قسمت های مختلف استادیوم فوتبال که همزمان با حضور سیف در حال اجرا بود، قرار گرفت.ورزشگاه آزادی آماده برگزاری دربی ۹۴|خبر فوری

پس از این بازدید سیف اظهار داشت: استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی به مانند تمام دیدارهای پیشین دو تیم محبوب تهرانی در لیگ برتر فوتبال، با تلاش شبانه روزی پرسنل، بصورت کامل آماده میزبانی از دو تیم استقلال و پرسپولیس می باشد و مهیای برگزاری یک رویداد بزرگ ورزشی دیگر است.

سرهنگ دهقان فرمانده میدانی یگان ویژه و نماینده فرماندهی محترم یگان ویژه تهران بزرگ که مسئولیت برقراری نظم و انضباط را در برگزاری دیدارهای فوتبال در ورزشگاه آزادی بر عهده دارد، با همراهی معاونین و روسای ادارات مجموعه نیز در این بازدید حضور داشتند.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب معوقه هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه ۲۲ دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.