اعتراض باشگاه پرسپولیس به اسکان تیم داوری در هتل نساجی

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به اسکان تیم داوری دیدار با نساجی در هتل تیم میهمان اعتراض کرد.

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) برگزار شد.اعتراض باشگاه پرسپولیس به اسکان تیم داوری در هتل نساجی|خبر فوری

جلسه هماهنگی پیش از این دیدار امروز پنجشنبه از ساعت ۱۸ با حضور مسوولان مربوطه و مدیران اجرایی برگزار شد. از تیم پرسپولیس، افشین پیروانی (مدیر تیم)، کاوه اسماعیلی (مدیر روابط عمومی) و علیرضا اشرف (مدیر رسانه‌ای) در این نشست شرکت کردند. جلال مرادی به عنوان ناظر بازی، ریاست این جلسه را بر عهده داشت. همچنین غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال استان مازندران نیز در این نشست حضور داشت.

در جریان این نشست، بار دیگر بر رعایت جزئیات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در زمان انجام بازی‌ها، تاکید شد. همچنین مقرر شد از حضور افراد متفرقه در ورزشگاه و مخصوصا محوطه رختکن‌ها، قبل و بعد از بازی، جلوگیری شود تا مشکلی برای اعضای تیم‌ها پیش نیاید. در این جلسه، رنگ لباس دو تیم نیز مشخص و اعلام شد. بر همین اساس، تیم پرسپولیس با لباس‌های یکدست سفید برای بازیکنان و لباس فسفری برای دروازه‌بان در نظر گرفته شد.تیم نساجی هم با لباس‌های عنابی برای بازیکنان و لباس مشکی برای دروازه‌بان مشخص شد.

از دیگر مصوبات این جلسه، تعداد میهمانان ویژه هر تیم بود که برای تیم میزبان شش نفر و برای تیم میهمان چهار نفر در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه تیم داوری در همان هتل تیم نساجی اقامت دارد، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه این جلسه نسبت به این موضوع به جلال مرادی ناظر بازی و رئیس این جلسه اعتراض داشت که طبق قوانین این مسابقات این مساله خارج از قوانین و مقررات است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.