حضور یک دختر نونهال در لیگ برتر

 

دومین هفته از رقابت های لیگ برتر تیروکمان در ریکرو و کامپوند بانوان امروز در حالی در سایت تیروکمان برگزار شد که با حضور یک دختر رده نونهال در رده سنی بزرگسالان همراه بود.

هفته اول و دوم لیگ برتر تیروکمان، به میزبانی آکادمی راد در ریکرو و کامپوند زنان برگزار و کمانداران برتر معرفی شدند.حضور یک دختر نونهال در لیگ برتر|خبر فوری

در هفته اول و در ریکرو بانوان، تیم اشتادسازه ۴ بر یک برابر دانشگاه آزاد به پیروزی رسید و تیم فولاد مکران با همین نتیجه مقابل هیات عاشورا آذربایجان شرقی به برتری رسید.

هم‌چنین در هفته دوم مسابقات ریکرو بانوان، تیم اشتادسازه با نتیجه ٣ بر ٢ آکادمی راد را شکست داد و دانشگاه آزاد ۴ بر یک مقابل فولاد مکران به برتری رسید.

در ادامه این رقابت‌ها و در هفته اول کامپوند بانوان تیم هیات چهارمحال بختیاری ٣ بر ٢ فولاد مکران را شکست داد، آکادمی راد ۴ بر یک برابر مس کرمان به پیروزی رسید و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی با نتیجه ۵ بر صفر برابر محبوب تهران به پیروزی رسید.

در هفته دوم این مسابقات نیز تیم فولاد مکران با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب آکادمی راد شد، هیات چهارمحال بختیاری ۴ بر یک برابر محبوب تهران به پیروزی رسید و تیم مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی برابر مس کرمان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

رقابتهای لیگ برتر تیروکمان در بخش ریکرو و کامپوند بانوان امروز در حالی در سایت تیروکمان پیگیری شد که کیانا حاجبیان با ۱۴ سال و ۶ ماه سن در رده سنی نونهالان توانست در تیم بزرگسالان آکادمی راد در مسابقات لیگ شرکت کند.

هرچند ممکن است حضور یک دختر نونهال در تیم بزرگسالان بی‌سابقه نباشد اما مسابقات امروز نشان داد رشته تیروکمان در بین نونهالان و نوجوانان کشور مورد استقبال قرار گرفته است و با سرمایه‌گذاری روی این رده سنی می‌توان برای تیم ملی پشتوانه‌ سازی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.