فروش بلیت لندن با وجود لغو پرواز

 

در حالی که پروازهای ایران به مقصد انگلستان و بالعکس به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این کشور لغو شده است برخی از آژانس‌های مسافرتی اقدام به فروش بلیت هواپیما کردند.

دوشنبه گذشته شهرام آدم نژاد – معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی- اعلام کرد که با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کوید ۱۹ در انگلستان به تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می شود. در ادامه دیگر مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری از لغو این پروازها خبر دادند و خبرهایی درباره برقراری این پرواز را تکذیب و اعلام کردند هیچ گونه پروازی از سوی ایرلاین های داخلی و خارجی به مقصد انگلستان و بالعکس انجام نمی‌شود.فروش بلیت لندن با وجود لغو پرواز|خبر فوری

البته در همین ایام بسیاری از کشورهای جهان به ویژه اروپایی‌ها پروازهای خود را با انگلستان قطع کردند در ایران هم همین رویه در پیش گرفته شد اما متفاوت و با کمی اغماض! چرا که به نظر می رسد لغو این پروازها تنها برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی است و بسیاری از ایرلاین‌های خارجی از هم اکنون پروازهای خود را در مسیر تهران-لندن برای هفته آینده برنامه ریزی کردند و آژانس های هواپیمایی نیز  اقدام به فروش بلیت های آن ها با قیمت های بالا می‌کنند. به عنوان مثال پروازهای تهران-لندن دریکشنبه و سه شنبه هفته آتی توسط پنج ایرلاین خارجی انجام خواهد شد که البته همه ان‌ها چند ساعتی را در فرودگاهی دیگر مانند استانبول توقف دارند.

جالب تر اینکه قیمت بلیت این پروازهای دوطرفه از ۱۴ میلیون تومان تا ۸۲ میلیون تومان متفاوت است.

فروش بلیت لندن با وجود لغو پرواز|خبر فوری

فروش بلیت لندن با وجود لغو پرواز|خبر فوری

فروش بلیت لندن با وجود لغو پرواز|خبر فوری

با وجود تکذیب انجام پرواز بین ایران و انگلیس از سوی تورج دهقان زنگنه – رئیس سازمان هواپیمایی کشوری-  مشخص نیست مجوز انجام این پروازها با وجود هشدارهای وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی چگونه و از سوی کدام مرجع صادر شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.