عدم توقیف خودروهای دارای جریمه میلیونی/ پیشنهاد جدید پلیس به دولت

 

رییس پلیس راهور ناجا از عدم توقیف خودروهای سواری به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان و ارایه پبشنهاد جدید در این باره به دولت خبر داد .

سردار سیدکمال هادیانفر در نشست خبری صبح امروز خود گفت: به مامورانمان ابلاغ کرده‌ایم که اجازه ندارد خودروهای سواری دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه را توقیف کنند.عدم توقیف خودروهای دارای جریمه میلیونی/ پیشنهاد جدید پلیس به دولت|خبر فوری

وی در این باره تاکید کرد که حتی اجازه جریمه هم ندارند وصرفا باید تذکر دهند.

رییس پلیس راهور ناجا همچنین اظهار کرد: پیشنهادی را به دولت مطرح کرده‌ایم که مجموع جریمه برای توقیف خودروها سه میلیون تومان و بیشتر شود که البته هنوز این موضوع تصویب نشده است.

مسن ترین دریافت کننده گواهینامه در ۹ ماهه امسال

سردار هادیانفر از صدور ۴۸۱ هزار و ۲۸۴ گواهینامه رانندگی جدید در سال جاری خبر داد و گفت: در میان دریافت کنندگان گواهینامه مسن ترین فرد برای دریافت گواهینامه پایه ۳ اقدام کرده و با ۸۰ سال سن موفق شد.

وی ادامه داد: مردی ۷۴ ساله نیز موفق به دریافت گواهینامه موتورسیکلت شده، در گواهینامه پایه۲ مسن ترین فرد ۶۴ سال سن داشته و گواهینامه پایه یک نیز مسن ترین فرد مردی ۶۱ ساله و خانمی ۵۳ ساله موفق به دریافت گواهینامه خود شدند.

سردار هادیانفر مجموع خدمات مربوط به گواهینامه را ۶۸۷ هزار مورد با احتساب موارد گواهینامه های جدید و المثنی دانست و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد کاهش داشته است.

تعطیلی آموزشگاه های رانندگی در شهرهای نارنجی

رییس پلیس راهور ناجا از تعطیلی آموزش تئوری رانندگی در ۲۱۱ شهر نارنجی خبر داد و گفت: اما آموزش های عملی و آزمون های عملی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری همچنان در حال انجام است و پلیس بر این موارد نظارت دارد. یکی از دلایل کاهش صدور گواهینامه های جدید نیز همین موضوع بوده است.

وی  از اجرای پایلوت آموزش مجازی آئین نامه رانندگی خبر داد و گفت: این آموزش ها در ۱۰ آموزشگاه تهران و به شکل پایلوت اجرا شده و در صورت موفقیت آمیز بودن به شکل سراسری اجرا خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.