اکران فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا

 

فیلم “آن شب” ساخته کوروش اهری و با بازی شهاب حسینی از اواخر ژانویه در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

کمپانی “IFC Midnight” اعلام کرد فیلم ترسناک و روانشناختی “آن شب” به کارگردانی کوروش اهری و با نقش آفرینی شهاب حسینی در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها اکران میشود.

این فیلم اولین فیلم تولید شده ایرانی در ایالات متحده است که با دریافت مجوز نمایش از ایران، قرار است بصورت همزمان اکران ‌شود.اکران فیلم ترسناک شهاب حسینی در آمریکا|خبر فوری

“آن شب” فیلمی ترسناک، دلهره‌آور و معمایی به نویسندگی کوروش اهری و میلاد جرموز محصول سال ۲۰۱۹ است که در آمریکا مقابل دوربین رفته است. داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سال می‌برند. در این فیلم جورج مگوایر نیز به‌عنوان بازیگر نیز حضور دارد.

این فیلم محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به “‎الکس بروتو”، “جفری الارد” (سرمایه‌گذار فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس) و “شریل استارولاکیس” (فیلم نگهبان شب) اشاره کرد. “تری جرج” (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است.

در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی که شهروند قانونی (دارندگان گرین کارت یا ایرانی آمریکایی های متولد آمریکا) به کار گرفته شده‌اند.

“آن شب” به عنوان محصول مشترک ایران و آمریکا، یکی از آثار شاخه بهترین فیلم خارجی زبان هفتاد و هشتمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب نیز هست.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.