گوشی قدرتمند چینی با سه دوربین به بازار آسیا آمد (+عکس)

در همین زمینه واکنش پزشکیان به اظهارات نماینده اصفهان در مورد کسر جریمه بی حجابی از… ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ وزارت کشور درباره این شناسنامه ها توضیح قانع کننده بدهد ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ هواوی گوشی قدرتمند P20 Pro خود را روانه بازار کرده است. این گوشی با سه دوربین در پشت خود قابلیت های عکاسی و […]

هواوی گوشی قدرتمند P20 Pro خود را روانه بازار کرده است. این گوشی با سه دوربین در پشت خود قابلیت های عکاسی و فیلم برداری بالایی دارد.

به گزارش تیک؛ علاوه بر این گوشی، پی ۲۰ لایت که مدل ارزان قیمت تری از گوشی یادشده است نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.پی ۲۰ پرو علاوه بر دوربین سه گانه دارای قابلیت های ارزشمند هوش مصنوعی و ظاهری شبیه به گوشی آیفون ایکس است که کاربران را به خود جلب می کند.

پی ۲۰ لایت ۳۶۹ یورو و پی ۲۰ پرو ۸۹۹ یورو قیمت دارد.سه دوربین پی ۲۰ پرو به ترتیب ۴۰ مگاپیکسلی، ۲۰ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی بوده و کیفیت عکاسی حرفه ای را برای کاربران به ارمغان می آورند.

دوربین پشتی پی ۲۰ لایت دوگانه بوده و به ترتیب از کیفیت ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین جلویی این گوشی هم ۲۴ مگاپیکسلی می باشد.

مدل P20 Pro مجهز به نمایشگر Full HD+ AMOLED و ۶٫۱ اینچی با دقت ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ پیکسل و P20 Lite دارای نمایشگر ۵٫۸۴ اینچی و Full HD+ IPS‌ با دقت ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد.

در این دو گوشی به ترتیب از پردازنده های Kirin 970 و Kirin 659 استفاده شده است. سیستم عامل هر دو گوشی یادشده Android 8.0 است. باتری های این دو گوشی هم به ترتیب ۴۰۰۰ و ۳۰۰۰ میلی آمپری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.