انتقام‌گیری از دختر جوان بعد از شکست عشقی

 

این دختر توضیح داد در مدت نامزدی، به اصرار متهم به منزل او رفته و با اجبار و فشارهای گفتاری او مرتکب اشتباه عاطفی شده بود. مدتی بعد این دختر متوجه ناهنجاری‌های شخصیتی پسر جوان شد و تصمیم گرفت نامزدی‌اش را با او به هم بزند، اما نامزدش درحالی‌که ادعا می‌کرد عاشق او است و قصد دارد با او ازدواج کند، شروع به تهدیدهای خشونت‌آمیز کرد و بعد از آن دختر جوان را تهدید کرد که اگر به این ارتباط ادامه ندهد، عکس و فیلم‌هایی را که از او گرفته است، منتشر می‌کند.

دختر لنگرودی به خواستگار 23ساله اش پاسخ منفی داد/ او هم حساب دختر را خالی کرد

این پسر به مزاحمت‌های مداوم ازطریق فضای مجازی ادامه داد و همچنین با رفتن به محل زندگی شاکی، با همسایه‌ها و آشنایان او صبحت کرد و موجب آبروریزی شد.

مأموران بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و با تکمیل ادله جرم و مستندات، محل کار و سکونت متهم را شناسایی و این پسر را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها ضمن ابراز پشیمانی از تهدید و مزاحمت‌ها گفت: در مدت نامزدی با رضایت شاکی روابطه عاطفی داشتیم و بعد از اینکه تصمیم به قطع رابطه‌اش گرفت، او را تهدید کردم، اما محتوایی در فضای مجازی منتشر نکرده‌ام و به علت علاقه زیاد به این دختر مرتکب این اعمال شده‌ام و قصدم ازدواج با او است.

سرگرد احسان بهمنی، سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان، درباره این پرونده عنوان کرد: انگیزه متهم برای ارتکاب جرم در واقع دلبستگی غریزی، ولخرجی در دوران نامزدی برای دختر جوان و روابط جدی در دوره آشنایی است. بر همین اساس روابط بیش‌ازحد نامتعارف با جنس مخالف در دوره نامزدی موجب به‌وجودآمدن توقعات و دلبستگی‌های عاطفی با چشم‌پوشی از واقعیت‌ها می‌شود؛ بنابراین ضروری است سیستم آموزشی کشور در این خصوص برنامه‌های آموزشی مستمر و برنامه‌های فرهنگی منسجم و اثربخشی برای نسل فضای مجازی داشته باشد.

۲۳۳۰۲

منبع: خبر آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.