شادمهر عقیلی هوادارانش را بهت‌زده کرد

 

برخی از هواداران شادمهر عاجزانه از او درخواست کرده‌اند از مسیری که در حال حرکت در آن است، خارج شود.پس از آنکه برخی از خوانندگان نه چندان مشهور وارد همکاری با سایت‌های شرط‌بندی شدند و مورد انتقاد قرار گرفتند، راه‌اندازی یک سایت شرط‌بندی توسط شادمهر عقیلی هواداران این خواننده را بهت‌زده کرده است.
شادمهر عقیلی هوادارانش را بهت‌زده کرد|خبر فوری
شادمهر عقیلی شب گذشته ویدئویی منتشر کرد که در آن یک سایت شرط‌بندی را تبلیغ می‌کند، سایتی که به گفته برخی از هواداران آگاه، توسط خود شادمهر راه‌اندازی شده. این اتفاق تنها چند روز پس از آن رخ داد که هواداران شادمهر به خاطر همکاری با ریحانه پارسا علیه او انتقاد کرده بودند.
شادمهر عقیلی از شب گذشته کامنت‌های فراوانی دریافت کرده و برخی از هوادارانش عاجزانه از او درخواست کرده‌اند از مسیری که در حال حرکت در آن است خارج شود. عده‌ای از آنها نوشته‌اند که شادمهر برای آنها همچون یک بت بوده و حالا خود این خواننده در حال شکستن این بت است.
در ماه‌های اخیر سایت‌های شرط‌بندی به سراغ هنرمندان رفته‌اند و با پیشنهادهایی وسوسه‌انگیز قصد دارند از آن‌ها جهت همکاری یا تبلیغ استفاده کنند. مهراد جم از جمله خوانندگانی بود که در داخل کشور به شهرت رسید و در هفته‌های اخیر برای همکاری با سایت‌های شرط‌بندی مهاجرت کرد.
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.