“بیل گیتس” می‌گوید تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برمی‌گردیم

 

بنیان‌گذار شرکت “مایکروسافت” می‌گوید واکسن‌های کووید-۱۹ اثرگذار هستند و زندگی ما تا بهار سال ۲۰۲۱ به حالت عادی باز خواهد گشت، با این حال، چهار تا پنج ماه آینده ترسناک خواهد بود.
“بیل گیتس” که در سال ۲۰۱۵ به ما نسبت به یک بیماری همه‌گیر هشدار داده بود، اکنون در جدیدترین اظهارنظر خود در یک مصاحبه دیدگاه‌های امیدوار کننده‌ای ارائه داده است.
"بیل گیتس" می‌گوید تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برمی‌گردیم
این کارآفرین موفق می‌گوید که به اعتقاد وی به لطف واکسن‌هایی که به نظر می‌رسد همگی موثر هستند، ایالات متحده تا بهار ۲۰۲۱ به حالت عادی برگردد.
با این حال وی بر این باور است که قبل از اینکه همه‌چیز بهتر شود، چهار یا پنج ماه آینده واقعاً ترسناک به نظر می‌رسد، مگر اینکه واقعاً بتوانیم رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی را دو برابر کنیم.
وی گفت: تأثیرگذارترین کاری که اکنون مردم می‌توانند انجام دهند این است که آنچه[پروتکل‌های بهداشتی] را که به ما گفته شده مانند معاشرت کمتر با افراد و زدن ماسک در هر جایی که ممکن است در معرض تماس با فردی خارج از خانه خود باشند، انجام دهند.
وی همچنین گفت که عرضه واکسن‌های شگفت انگیز به ما کمک می‌کند تا در مسیر زندگی عادی خود قرار بگیریم و گفت که تا بهار آینده آمار دریافت کنندگان واکسن به اندازه کافی زیاد خواهد بود که قطعاً در ایالات متحده شرایط شروع به تغییر چشمگیر کند و ما به حالت عادی باز خواهیم گشت.
هفته گذشته انگلیس اعلام کرد که قرار است واکسن کووید-۱۹ ابداعی شرکت‌های “فایزر” و “بیونتک” را طی چند روز تایید کند، چرا که نشان داده ۹۵ درصد در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موثر است. این کشور همچنین اظهار داشت که قصد دارد اولین واکسیناسیون را از هفتم دسامبر انجام دهد.
در ایالات متحده “اندرو کومو” فرماندار نیویورک روز چهارشنبه گفت که انتظار دارد تا ۱۵ دسامبر ۱۷۰ هزار نفر واکسینه شوند. “گیتس” نیز در مصاحبه خود اذعان کرد که این جدول زمانی قابل دستیابی است.
 
منبع خبر فوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.