آخرین بازی پرویز پورحسینی از امشب روی آنتن شبکه دو

 

آخرین بازی پرویز پورحسینی از امشب روی آنتن شبکه دو|خبر فوریآخرین نقش آفرینی زنده یاد پرویز پورحسینی از امشب ۱۵ آذرماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

سریال «بیگانه‌ای با من است» به عنوان آخرین حضور تلویزیونی زنده‌یاد پرویز پورحسینی از شنبه ۱۵ آذرماه روی آنتن می رود. زنده‌یاد پورحسینی حدود سه ماه پیش در این سریال به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان و تهیه‌کنندگی بهروز مفید بازی کرده بود.

آرش معیریان کارگردانی فصل ۲ و احمد امینی کارگردانی فصل یک این سریال را به عهده داشته اند. داستان «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده درباره نساء با بازی شبنم قلی خانی است. او که دختری است از طبقه پایین جامعه با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می شود. این جابه جایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است داستان پر فراز و نشیب این سریال را رقم می زند.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند، مهدی فقیه، ونوس کانلی و … اشاره کرد.

«بیگانه ای با من است» درامی خانوادگی است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.

 

منبع خبر فوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.