حدیث فولادوند کرونا گرفت

نعمیه نظام دوست خبر داد که حدیث فولادوند به کرونا مبتلا شده است.

نعمیه نظام دوست با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از ابتلای حدیث فولادوند به کرونا خبر داد.

حدیث فولادوند کرونا گرفت|خبر فوری

او نوشت: دوست خوشگلم، عزیزکم، نبینم تو مریض بشی. من طلاقت ندارما. می دونی که روت حساسم. زودتر این بیماری را شکست بده.

حدیث فولادوند کیست؟

حدیث فولادوند متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران است. این هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در ۱۲ سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

حدیث فولادوند کرونا گرفت|خبر فوری

همچنین درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی گمگشته آغاز شد. او هم‌چنین در مجموعه‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت ازدست‌رفته بازی کرده‌است. وی علاوه بر آن در نمایش مده‌آ نیز نقش‌آفرینی نموده‌است. حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ به ازدواج رامبد شکرابی درآمد.

حدیث فولادوند تا کنون بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و باعث مطرح شدن وی بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده‌است. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می‌شد و داشت به ستارهآن روزها تبدیل می‌شد. با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما، بر سر زبان‌ها افتاد. اما با بازی در فیلم شاخه گلی برای عروس مسیر بازیگری را تغییر داد و در فیلمهای کمدی دیگری مثل کلاهی برای باران، چشمک، افراطی‌ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن حضور پیدا کرد. گویا خودش عرصه طنز را ترجیح داد. اما در تلویزیون روند گذشته را ادامه داد و در فیلم های تلویزیونی و تله فیلم‌های زیادی که مضمون اجتماعی داشتند ایفای نقش کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.