کرونا با گیاهان دارویی درمان نمی‌شود

 

کرونا با گیاهان دارویی درمان نمی‌شود|خبر فوریمتخصص بیماریهای عفونی با تاکید بر اینکه تاکنون در هیچ کشوری، استفاده از داروی گیاهی برای درمان بیماری کرونا تایید نشده است، گفت: کرونا با گیاهان دارویی درمان نخواهد شد.
دکتر مسعود مردانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تمدید تعطیلی هفته آینده نیز وجود دارد یا نه، اظهارداشت: تصمیم نهایی در این مورد بر عهده کمیته اجرایی ستاد ملی مقابله با کروناست که آن‌ها نیز پس از دریافت نظر از کمیته علمی و دیگر اعضا در خصوص ادامه روند تعطیلی، برای هفته آینده تصمیم گیری خواهند کرد.
وی با بیان اینکه تعطیلی‌ها و همیاری مردم طی روز‌های گذشته بر مبنای رعایت پروتکل‌های بهداشتی آثار بسیار مثبتی در کنترل و کاهش ابتلا به کرونا، مرگ و میر و مراجعه به مراکز درمانی گذاشته است، افزود: روند موجود در خصوص کاهش ابتلا به کرونا و حتی مرگ و میر بسیار خوشحال کننده است وی دی ماه باید منتظر آثار مثبت آن باشیم.
عضو ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین در خصوص نتایج واکسن ایرانی کرونا نیز گفت: از آخرین نتایج تحقیقات در خصوص واکسن ایرانی کرونا اطلاعی ندارم، اما موفقیت برخی کشور‌ها در ساخت این واکسن به ۹۵ درصد رسیده است.
دکتر مردانی همچنین با تاکید بر اینکه تاکنون در هیچ کشوری، داروی گیاهی برای درمان بیماری کرونا تایید نشده است، افزود: کرونا با گیاهان دارویی درمان نخواهد شد.
وی اظهار داشت: بهترین راه مقابله با کرونا، تقویت سیستم ایمنی بدن با خواب خوب، استفاده از سبزیجات و میوه‌های تازه است.
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.