سریال نیکول کیدمن رکورد “بازی تاج و تخت” را شکست

 

سریال “درماندگی” بالاتر از “بازی تاج و تخت” پربیننده‌ترین سریال جدید شبکه Sky بریتانیا شد.

سریال “درماندگی” (The Undoing) شبکه‌ی HBO با بازی “نیکل کیدمن” و “هیو گرنت” در شبکه‌ی Sky Atlantic بریتانیا موفق عمل کرده و اپیزود اول آن پس از چهار هفته ۲.۷۸ میلیون بیننده را جذب کرده است. سریال “بازی تاج‌وتخت” در سال ۲۰۱۱ رکوردی پایین‌تر از این ثبت کرده بود.

سه اپیزود اول “درماندگی” بیش از ۲.۵ میلیون بیننده داشته و پس از پخش تمامی شش اپیزود، انتظار می‌رود پربیننده‌ترین سریال جدید آمریکایی در شبکه‌ی Sky Atlantic باشد و رکورد “نگهبانان”، “کارآگاه واقعی” و “دروغ‌های کوچک بزرگ” را پشت سر بگذارد.

سریال نیکول کیدمن رکورد

 

این درام روانشناسانه به نویسندگی و تهیه‌کنندگی “دیوید ای. کلی” و کارگردانی “سوزان بی‌یر” در مورد زنی است که پس از قتلی خشونت‌آمیز، ناپدید شدن همسرش و یک رابطه‌ی مخفیانه‌ی مرموز، تمام زندگی خود را زیرسؤال رفته می‌یابد. دیگر بازیگران سریال “دونالد ساترلند”، “ادگار رامیرز” و “لیلی ریب” بودند.

 

“درماندگی” محصول اچ‌بی‌او اریجینال، بلاسم فیلمز و کمپانی فیلمسازی مید آپ استوریز با مدیریت “دیوید ای. کلی” است. به دنبال موفقیت سریال‌های اریجینالی چون “چرنوبیل” و “از سوزی متنفرم”، شبکه‌ی Sky برای تولید محتوای اریجینال تا سال ۲۰۲۴ سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

شبکه‌ی Sky در حال توسعه‌ی یک استودیوی جدید تولید فیلم و سریال موسوم به “الستری” است که انتظار می‌رود ۲۰۰۰ شغل جدید ایجاد کند و ۴ میلیارد دلار در پنج سال اول برای آن هزینه شود.

 

منبع خبر فوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.