کمپین استغفار برای رفع بلای کرونا در یزد/ راه اندازی کانال استغفار در شبکه ایتا!

 

کمپین استغفار برای رفع بلای کرونا در یزد/ راه اندازی کانال استغفار در شبکه ایتا!مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از راه‌اندازی پویش استغفار به منظور رفع بلای کرونا و تقویت روحیه معنوی مردم در این روزهای بحرانی خبر داد.
حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به ورود جهادگرانه روحانیون و طلاب استان یزد به مباحث معنوی پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار داشت: خانواده‌های اموات کرونایی اکنون در شرایط سخت روحی به سر می‌برند و با توجه به خطراتی که در زمینه غسل و تدفین اموات آنها وجود دارد و شرایط در آرامستان‌ها همانند روزهای عادی نیست، روحانیون و طلاب به این مقوله ورود پیدا کرده‌اند.
وی بیان کرد: به همت بسیج طلاب استان یزد، روحانیون و طلاب کار غسل و تدفین اموات کرونایی را با انجام کامل رسوم اسلامی انجام می‌دهد.
نجیمی یادآور شد: به منظور روحیه بخشی به خانواده اموات کرونایی و ابراز همدردی با آنها، مراسم یادبود اموات کرونایی و شهدای سلامت هر پنج‌شنبه در جوار امامزاده سید نصرالله (ع) در بلوار دهه فجر برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین از راه اندازی پویش استغفار در یزد خبر داد و گفت: این پویش با محوریت آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و با همکاری حوزه علمیه و اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه این پویش در راستای تقویت روحیه معنوی در این روزهای بحرانی و زمینه سازی برای رفع بلای کرونا راه اندازی شده است، عنوان کرد: در راستای فرهنگ سازی در این راستا و فراگیر کردن استغفار، محتوای مورد نیاز توسط بسیج طلاب تولید می‌شود.
نجیمی ادامه داد: کانال استغفار نیز در همین راستا در شبکه اجتماعی ایتا راه اندازی شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از همراهی روحانیون در توزیع بسته‌های معیشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد و اظهار داشت: روحانیون با حضور در بیمارستان‌ها و توزیع آبمیوه بین کادر درمان و بیماران، به تقویت روحیه و ایجاد امید در آنها کمک می‌کنند.
وی، تشویق مردم برای اهدای خون و پلاسما، تولید برنامه‌های مناجات گونه و بارگذاری در فضای مجازی و … از جمله برنامه‌هایی است که در راستای روحیه بخشی به بیماران کرونایی و کادر درمان توسط روحانیون و طلاب در اقدامی جهادی در حال است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.