نسخه لاکچری آیفون ۱۲ با طرح بایدن و ترامپ/ عکس

 

نسخه لاکچری آیفون ۱۲ با طرح بایدن و ترامپ/ عکس|خبر فوریآیفون ۱۲ پرو جدید Sands of Time اپل دارای پرتره‌های برجسته از جو بایدن و دونالد ترامپ، پرچم ایالات متحده و ۷۵۰ ذره طلایی شن و ماسه است که از ساعت شنی تقلید می‌کنند.
شرکت روسی Caviar که آیفون‌های سفارشی غیر عادی و غالباً بسیار گرانقیمت را تولید می‌کند، طراحی جدید دیگری را ارائه داده است. آیفون ۱۲ پرو جدید Sands of Time اپل دارای پرتره‌های برجسته از جو بایدن و دونالد ترامپ، پرچم ایالات متحده و ۷۵۰ ذره طلایی شن و ماسه است که از ساعت شنی تقلید می‌کنند.
به گفته Caviar، این طراحی ساعت شنی نمادی از تغییر مداوم زمان است و نشان می‌دهد فضای دولت از سوی جمهوری خواهان و نماینده آن‌ها ترامپ در حال حرکت کردن به سوی جو بایدن و دموکرات‌ها است.
قاب گوشی از تیتانیوم بادوام ساخته شده است و شامل طرحی از پرچم ایالات متحده با ۵۰ ستاره و هفت خط راه راه از تیتانیوم سخت با پوشش PVD با دوام است.
این طرح را می‌توان روی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس کار کرد و خاویار فقط ۴۶ واحد از این گوشی را تولید و صادر می‌کند. این عدد بی دلیل انتخاب نشده است، بلکه نمادی از تعداد روسای جمهور آمریکا در تاریخ این کشور است. بسته به اندازه تلفن و ظرفیت ذخیره سازی آن، قیمت این قطعه هنری عالی می‌تواند در حدود ۱۴۹۰۰ تا ۱۹۰۵۰ دلار باشد و برای پیش سفارش در دسترس است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.