مبلغ قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد

 

مبلغ قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد|خبر فوریکاپیتان پرسپولیس معترض است که چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادهای آن‌چنانی و پرداخت‌های آن‌چنانی داشته باشند، اما به پرسپولیس که می‌رسد می‌گویند نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد!

سیدجلال حسینی در مصاحبه‌ای، نسبت به این انتقاد که اغلب از شرایطی که پرسپولیس در آن قرار دارد ناراضی است، گفت: خودم هم این جمله را می‌شنوم که سیدجلال حسینی چقدر جمله «شرایط سخت است» را تکرار می‌کند! اگر شرایط خوب باشد که من این حرف را نمی‌زنم. شما شرایط پرسپولیس در این چند سال را ببینید و با برخی از تیم‌ها مقایسه کنید، متوجه تفاوت‌ها خواهید شد. برخی تیم‌ها و بعضی بازیکنان هر رقمی می‌خواهند می‌بندند و هر کاری دل‌شان بخواهد انجام می‌دهند، در حالی که بیشترین چوب‌ها لای چرخ پرسپولیس گذاشته می‌شود!

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس در این چند سال کم زحمت ‌کشیدند؟ کم افتخار کسب کردند؟ در همین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این بچه‌ها خودشان درآمدزایی کرده‌اند. چرا باز هم باید کمتر از بقیه تیم‌ها دریافتی داشته باشند. حداقل از درآمد خودشان به خود بازیکنان بدهید. چرا بعضی تیم‌ها می‌توانند قراردادها و پرداخت‌های آن‌چنانی داشته باشند و پرسپولیس نداشته باشد. هر حرفی هم می‌زنیم می‌گویند نظارت می‌شود و نمی‌توانیم. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند؟ به پرسپولیس که می‌رسد نظارت و بازرسی اجازه نمی‌دهد؟! همین می‌شود که بازیکنان تیم فینالیست آسیا یکی پس از دیگری جدا می‌شوند و می‌روند.

او پس از توضیحی درباره مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس، رقم قرارد خود در این فصل را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد!

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.