ورود سامانه بارشی به کشور

 

ورود سامانه بارشی به کشور|خبر فوریمدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: در چنن شرایطی در برخی مناطق کشور بارش باران همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی طی پنج روز آینده در سواحل دریای خزر و شمال غرب ابرناکی و بارش باران همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز جمعه (۱۶ آبان)  گسترده‌ بارش به دامنه‌های البرز و زاگرس نیز کشیده خواهد شد، گفت: با توجه به کاهش دما، بارش برف در مناطق مرتفع و سردسیر دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز یکشنبه (۱۸ آبان) علاوه بر این مناطق در شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۵ آبان)  کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۶ آبان) نیز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبر فوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.