برترین تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند

 
تصاویر برنده مسابقه تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند.
برندگان نهایی «جوایز عکاسی حیات وحش کمدی سال ۲۰۲۰» (Comedy Wildlife Photography awards) معرفی شدند. در این مسابقه حدود ۷۰۰۰ عکس ارسال شده بود که تعدادی از تصاویر به فینال راه پیدا کردند. سرانجام از میان تصاویر فینالیست، چهار عکس به عنوان برندگان جوایز عکاسی حیات وحش کمدی سال ۲۰۲۰ انتخاب شدند.

دیدن این تصاویر دیدنی در شرایط کنونی که همه ما به خندیدن بیشتر نیاز داریم خالی از لطف نیست. در ادامه چهار تصویر برتر و اسامی عکاسان آن را مشاهده خواهید کرد.
تصویر نخست مربوط به یک لاکپشت است که توسط عکاسی با نام «مارک فیترپاتریک» در سواحل جزیره لِیدی الیوت در کوئینزلند استرالیا تهیه شده است. در این تصویر جالب این لاکپشت در حالی که به نظر عصبانی می‌رسد و دستش را به حالتی که عصبانیتش را منتقل می‌کند دیده می شود. مارک در توضیح این عکس نوشت: «ظاهرا از من که باعث به هم ریختن آرامشش در زیر آب شده بودم عصبانی شده بود.»
برترین تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند|خبر فوری
تصویر برنده بعدی تصویر یک راکون است که توسط عکاسی با نام «چارلی داویدسون» تهیه شده است. این تصویر با عنوان «تقریبا وقت بلند شدن از خواب است» منتشر شد. در این تصویر راکون در حالی که به شکلی جالب در لانه اش به خواب  رفته و پاهایش از لانه بیرون افتاده  است دیده می‌شود.
برترین تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند|خبر فوری
تصویر برنده بعدی مربوط به تصویر یک سنجاقک است که با عنوان «پنهان شدن و جستجو» منتشر شده است. عکاس این اثر «تیم هیرن» است که در توضیح این عکس نوشت: «هنگامی که این سنجاقک از خواب بیدار شد متوجه حضور من شد. من می‌خواستم تصویری جالب از بال‌ها و بدن این جانور برای پروفالم تهیه کنم، اما با پنهان شدن در پشت ساقه به من واکنش نشان داد.
برترین تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند|خبر فوری
و تصویر برنده آخر مربوط به تصویر یک سنجاب است که توسط عکاسی با نام «رولاند کِرانیتز» تهیه شده است. در عنوان این تصویر آمده «O Sole Mio»، مثل اینکه فقط برای من آواز می‌خواند، صدای بسیار خوبی داشت.»
برترین تصاویر کمدی حیات وحش سال ۲۰۲۰ معرفی شدند|خبر فوری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.