کرمانشاه دوباره لرزید، لرزش ۶ ریشتری ازگله

زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۶ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، امروز مرز عراق و کرمانشاه – حوالی ازگله را لرزاند. به گزارش ایسنا، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۷:۳۹:۵۶ ثانیه روز دوشنبه، ۲۰ آذر ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند. مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین […]

زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۶ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، امروز مرز عراق و کرمانشاه – حوالی ازگله را لرزاند.
به گزارش ایسنا، شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۷:۳۹:۵۶ ثانیه روز دوشنبه، ۲۰ آذر ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند.
مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۵٫۰۷ درجه عرض شمالی و ۴۵٫۸۰ درجه عرض شرقی ثبت شده است.
این زمین‌لرزه در ۲۱ کیلومتری Halubcah عراق، ۲۶ کیلومتری ازگله و ۳۹ کیلومتری نوسود در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
حضور تیم‌های ارزیاب در ازگله / گزارشی از خسارات احتمالی زمین‌لرزه دریافت نشده است
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از حضور تیم‌های ارزیاب در منطقه زلزله‌زده ازگله خبر داد.
سلیمی با اشاره به وقوع زلزله ۶ ریشتری که دقایقی قبل منطقه ازگله را لرزاند گفت: با توجه به حضور امدادگران هلال احمر در منطقه که به دلیل وقوع زلزله‌های پیشین در ازگله حضور داشتند، امدادرسانی به موقع صورت گرفت.
وی تاکید کرد: تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است.
شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت ۱۷:۳۹:۵۶ ثانیه روز دوشنبه، ۲۰ آذر ماه این زمین‌لرزه را ثبت کردند. مختصات این زمین‌لرزه که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده، ۳۵٫۰۷ درجه عرض شمالی و ۴۵٫۸۰ درجه عرض شرقی ثبت شده است. این زمین‌لرزه در ۲۱ کیلومتری Halubcah عراق، ۲۶ کیلومتری ازگله و ۳۹ کیلومتری نوسود در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

منبع: ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.