پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

 

پرسپولیس شانس اول قهرمانی است|خبر فوریمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که پرسپولیس در فصل آینده باز هم شانس اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود.

پیروز قربانی وضعیت تیم فوتبال سایپا را مطلوب خواند و گفت: روند فنی و تمرینی تیم ما به خوبی و با آرامش جلو می‌رود و تلاش می‌کنیم تا برای شروع لیگ برتر به آمادگی خوبی برسیم. سایپا تیم جوانی است و ابراهیم صادقی برای استفاده از این بازیکنان در فصل گذشته خیلی شجاعت به خرج داد. حالا این بازیکنان باتجربه‌تر شده‌اند و از طرفی چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده‌اند که سایپا نسبت به فصل گذشته تقویت شود. ما در یکی دو پست باز هم نیاز به جذب بازیکن داریم تا با یک تیم خوب در لیگ برتر حاضر شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا سایپا می‌تواند نتایج بد سال گذشته را جبران کند؟»، تصریح کرد: مسئله مهم این است که نگرش و ذهنیت تیم تغییر کند و کادر فنی روی این موضوع کار خواهد کرد. از طرفی بازیکنان جوان سایپا هم باید قدر این موقعیت و این فضایی را که در باشگاه سایپا در اختیارشان قرار گرفته است، بدانند. ما امیدواریم که در فصل جدید نتایجی در خورد نام سایپا بگیریم.

قربانی در مورد اینکه کدام تیم در فصل آینده شانس اول قهرمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: پرسپولیس فصل بعد هم شانس اول قهرمانی است. نوع فوتبال این تیم همه چیز را نشان می‌دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال راجع به انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید این تیم هم اظهار داشت: ‌من برای حاج محمود آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در استقلال بهترین نتایج را بگیرد. البته فکری به خوبی می‌داند که ما ایرانی بسیار خوش استقبال و بسیار بد بدرقه هستیم. اگر استقلال می‌خواهد نتیجه بگیرد باید از لحاظ فنی خیلی خیلی قوی باشد. من برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.