چرا باید منتظر کنفرانس امشب اپل باشیم؟

 

چرا باید منتظر کنفرانس امشب اپل باشیم؟|خبر فوریشرکت اپل امشب رویداد آنلاین خود را برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود آیفون‌های جدید که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کنند، معرفی شوند.
شرکت اپل اطلاعیه‌ای را با عنوان “سلام، سرعت” که کنایه‌ای احتمالی از سرعت بسیار سریع‌ فناوری ۵G است، منتشر کرد. اپل با اولین سازنده‌ای که تلفن‌های ۵G را به بازار عرضه کرد، خیلی فاصله دارد. تقریبا همه رقبای اپل مانند Samsung از قبل مدل‌های ۵G را در قفسه‌های فروشگاه‌های خود دارند. اپل با این جدال احتمالا باعث جلب توجه مجدد کاربران به فناوری ۵G خواهد شد.
پرچمدار آیفون برای نرم افزار‌های حرفه‌ای

سال گذشته اپل گوشی‌های پرچمدار آیفون ۱۱ را در دو مدل Pro و معمولی معرفی کرد که مدل Pro به دوربین‌های بیشتری مجهز بود، صفحه نمایش پرچمدار این شرکت نیز به نسبت مدل معمولی آن بهبود داشت اما قیمت آن به ۱۰۰۰ دلار رسید؛ در حالی که پرچمدار استاندارد ۷۰۰ دلار قیمت داشت. تحلیلگران انتظار دارند که اپل امسال هم دو مدل ایفون Pro داشته باشد که یکی از آن‌ها می‌تواند از صفحه نمایش بزرگتری از بزرگترین مدل Max سال گذشته برخوردار باشد. برخی از تحلیلگران انتظار دارند این مدل‌ها یک دوربین سه بعدی با ویژگی‌هایی مانند واقعیت افزوده و حسگر اثرانگشت که اپل اوایل امسال در برخی از مدل‌های iPad قرار داده است را داشته باشند. احتمالاً هر دو مدل iPhone Pro از ویژگی‌های ۵G برخوردار هستند.
یک آیفون پرچم دار برای همه
تحلیلگران انتظار دارند همانند سال گذشته، در این رویداد یک مدل آیفون ۱۲ ساده که احتمالا دارای صفحه نمایش ارزان‌تر و دوربین کمتری با ویژگی‌های مدل پیشرفته مانند تراشه‌های جدید پردازنده A14 خواهد بود را معرفی کند. این مدل فقط در یک اندازه عرضه می‌شود، که در وسط محدوده قیمتی اپل قرار می‌گیرد و تلفنی است که اپل برای اکثر کاربران به عنوان گزینه مناسب تبلیغ می‌کند.
چرا باید منتظر کنفرانس امشب اپل باشیم؟|خبر فوری
اندازه آیفون‌های اپل از زمان معرفی در سال ۲۰۰۷ تا امروز به طور مداوم افزایش یافته است و جدیدترین پرچمداران می‌توانند حتی بزرگترین جیب شلوار را نیز اشغال کنند. برای طرفداران تلفن‌هایی که می‌توان با یک دست به راحتی از آن‌ها استفاده کرد، iPhone SE با تراشه پردازنده جدیدتر است که، طراحی آن‌ها به iPhone 6 سال ۲۰۱۴ بازمی گردد، معرفی می‌شود.
امسال تحلیلگران انتظار دارند که اپل نسخه کوچکتری از پرچمدار خود را – که شاید آیفون ۱۲ مینی نامیده شود – به نمایش بگذارد و دارای ویژگی‌هایی مثل صفحه نمایش با حاشیه کوچکتر، اما نزدیک به آیفون SE است.
این مدل احتمالاً پایین‌ترین قیمت در پرچمداران اپل است، اما سوال اساسی این است که آیا از سریع‌ترین نسخه ۵G به نام موج میلی متر پشتیبانی می‌کند؟ فناوری موج میلی متر به تراشه‌های رادیویی جدیدی نیاز دارد که هزینه تلفن‌ها را افزایش می‌دهد – برخی از تلفن‌های اندرویدی با این ویژگی هزینه بیشتری نسبت به هم رده‌های ۵G دیگر دارند و فضای داخلی را اشغال می‌کنند.
یک HomePod کوچک
اپل خیلی زود وارد بازار اسپیکر‌های هوشمند شد و HomePod خود را در اوایل سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرد، درست زمانی که رقبایش Amazon و Alphabet Inc’s Google بر بازار این اسپیکرها متمرکز شده بودند. اپل از آن زمان تاکنون نسخه HomePod را به روز نکرده است، اما تحلیلگران انتظار دارند بلندگوی کوچکتر و ارزان تری که احتمالا HomePod Mini نامیده می‌شود را معرفی کند، هرچند مشخص نیست که آیا اپل با قیمت ۴۰ دلاری برخی از کوچکترین بلندگو‌های آمازون و گوگل رقابت می‌کند یا خیر.
چرا باید منتظر کنفرانس امشب اپل باشیم؟|خبر فوری
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.