۱۰ درصد دانش آموزان در مدارس حضور می‌یابند

 

۱۰ درصد دانش آموزان در مدارس حضور می‌یابند|خبر فوریوزیر آموزش و پرورش از حضور ۱۰ درصدی دانش آموزان در مدارس کشور خبر داد.

محسن حاجی میرزایی صبح دوشنبه در گلزار شهدای کرمان با اشاره به اینکه بر اساس مطالعات بهداشت جهانی فعالیت مدارس تأثیری در روند شیوع نداشته است، گفت: در حال حاضر شاهد حضور ۱۰ درصد جمعیت دانش آموزی در مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه به مصوبات ستاد ملی پایبند هستیم، گفت: هر زمان که تشخیص داده شود حضور دانش آموزان در منطقه‌ای برای سلامتی آنها مضر است؛ آموزش‌ها در آن منطقه را مجازی می‌کنیم.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ۳۵ درصد مدارس با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز وجود دارد، بیان کرد: در تمام نقاط کشور دروس تمامی مقاطع تحصیلی از تلویزیون پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان می‌توانند دو تا سه هفته یکبار با حضور در مدرسه اشکالاتشان را مطرح و برطرف کنند، گفت: همچنین بسته‌های خودآموز برای دانش آموزانی که به گوشی‌های هوشمند، اینترنت و تلویزیون دسترسی ندارند، در نظر گرفته شده است.

وزیر آموزش و پرورش دو مقوله سلامت و آموزش را در کنار یکدیگر دنبال می‌کنیم، افزود: متعهد شده‌ایم که در دوران اپیدمی همه افراد از آموزش بهره مند شوند.

وی هدفش از سفر به کرمان را بررسی وضعیت و رصد مشکلات این استان ذکر کرد و ادامه داد: تعطیلی مدارس در استان‌ها بعد از جمع بندی ستاد استانی و تأیید ستاد ملی و وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه سفر یک روزه‌اش به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

نظرات بسته شده است.