همه چیز درباره ۴ آیفون جدید اپل با قیمت پایه ۶۴۹ دلار

 

همه چیز درباره ۴ آیفون جدید اپل با قیمت پایه ۶۴۹ دلار|خبر فوریآیفون ۱۲ دارای چهار عضو خواهد بود که اولین بار در تاریخ ارائه گوشی هوشمند اپل است. با وجود تعداد زیادی تلفن، هر کدام از آیفون‌ها با ترکیبات مختلف حافظه عرضه می‌شوند و طیف گسترده تری از قیمت‌ها را پوشش می‌دهند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، آیفون ۱۲ مینی از قیمت ۶۴۹ دلار آغاز می‌شود و بالاترین قیمت ۱۳۹۹ دلار برای آیفون ۱۲ Pro Max است. در اینجا نگاهی داریم به جدول اطلاعات ۴ محصول مذکور:
همه چیز درباره ۴ آیفون جدید اپل با قیمت پایه ۶۴۹ دلار|خبر فوری
هر نسخه آیفون ۱۲ دارای سه گزینه حافظه خواهد بود که دو نسخه پایین‌تر آن ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت و نسخه برتر ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی هستند. گفته می‌شود آیفون ۱۲ مینی صفحه نمایش ۵.۴ اینچی دارد و قیمت آن تا ۷۹۹ دلار است.
آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو دارای اندازه صفحه نمایش مشابه و احتمالاً سخت افزار‌های مشابهی هستند. با این حال، ما در حال بررسی اختلاف قیمت ۲۰۰ دلاری بین این دو هستیم.
همه چیز درباره ۴ آیفون جدید اپل با قیمت پایه ۶۴۹ دلار|خبر فوری
آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگترین و گرانترین آیفون این فهرست خواهد بود. نسخه اصلی آن با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۱۱۰۰ دلار شروع می‌شود. این گوشی هوشمند صفحه مورب ۶.۷ اینچی خواهد داشت که بزرگتر از آیفون ۱۱ Pro Max است.
پیش از این نیز در مورد انتشار مرحله‌ای ناشی از تأخیر در تولید دو نسخه برتر Premium آیفون ۱۲ که یک ماه پس از دو نسخه دیگر منتشر می‌شوند، شنیده ایم، اما اگر گزارش‌های مربوط به معرفی محصولات در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهرماه) درست باشد، ما به زودی از جزئیات دقیق آن مطلع خواهیم شد.
 

نظرات بسته شده است.