قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول

 

قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول|خبر فوری

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از ثبات قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی و تنوع میوه، کمبودی در عرضه وجود ندارد که بر نوسان قیمت در بازار دامن بزند.

اسداله کارگر قیمت هر کیلو انجیر زرد را ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انجیر سیاه ۵ تا ۱۰ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۸ تا ۱۴ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، انگور عسگری ۶ تا ۱۰ هزار تومان، انگور کندری ۷ تا ۱۰ هزار تومان، آلو سیاه ۴ تا ۸ هزار تومان، آلو شابلون ۷ تا ۱۲ هزار تومان، پسته تازه ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان، سیب ۲ رنگ ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب گلاب ۸ تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۶  تا ۹ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۵ تا ۸ هزار تومان، شلیل شمس ۸ تا ۱۲ هزار تومان، شلیل شبرنگ ۵ تا ۱۱ هزار تومان، گلابی بیروتی ۱۳ تا ۲۵ هزار تومان و گلابی شاه میوه ۱۲ تا ۲۳ هزار تومان است.

قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول|خبر فوری

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: در حال حاضر هر کیلو خیار بوته با نرخ ۴ تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، موز ۱۵ هزار و ۵۰۰ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هلو انجیری ۷ تا ۱۱ هزار تومان، هلو هسته جدا ۷ تا ۱۲ هزار تومان، خربزه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، شاه پسند ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۲ تا ۴ هزار تومان، نارنگی انشو ۵ تا ۹ هزار تومان و نارنگی تخم ژاپنی ۸ تا ۱۲ هزار تومان و هندوانه یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول|خبر فوری

این مقام مسئول قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را ۴ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان قلمی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، بادمجان گلخانه ۶ تا ۹ هزار تومان، بامیه ۵ تا ۱۰ هزار تومان، پیاز شیری یک تا ۳ هزار تومان، پیاز زرد یک تا ۳ هزار تومان، پیاز قرمز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی یک هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل تند ریز ۳ تا ۷ هزار تومان، فلفل شیرین ۷ تا ۱۲ هزار تومان و فلفل دلمه سبز ۳ تا ۶ هزار تومان است.

قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول|خبر فوری

رئیس اتحادیه میوه و سبزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو کلم بروکلی با نرخ ۸ تا ۱۴ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۳ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز ۲ تا ۴ هزار تومان، گوجه فرنگی یک هزار و ۳۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، لوبیا سبز ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، لیموترش ریز ۱۰ تا ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان و هویج ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول|خبر فوری

این مقام مسئول نرخ هر کیلو سبزی جور (پلو، آش و قورمه) را ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان اعلام کرد.

قیمت میوه کاهش پیدا می‌کند؟/جدول|خبر فوری

کاهش ۱۵ درصدی قیمت میوه در راه است

کارگر قیمت میوه در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به فراوانی میوه و عرضه میوه‌های تابستانه در کنار نوبرانه‌های فصل پاییز پیش بینی می‌شود که قیمت انواع میوه‌ها طی روز‌های آتی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یابد.

او از کاهش ۴ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت موز طی هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: با توجه به ممنوعیت ثبت سفارش واردات، قیمت موز با نوساناتی در بازار رو به رو شد و به مرز ۲۴ هزار تومان رسید که مجدد نرخ موز طی هفته اخیر روند نزولی به خود گرفته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پایان با اشاره به اینکه قیمت آناناس همچنان بالاست، تصریح کرد: با وجود آنکه آناناس جز میوه‌های لوکس محسوب می‌شود، قیمت هر عدد آناناس به دنبال نوسان نرخ ارز به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

نظرات بسته شده است.