برخورد با متخلفان احتکار و عرضه خارج از شبکه ماسک

5f1c5127da621_2020-07-25_20-05

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت (ستاد لجستیک کرونا) گفت: شبکه‌های توزیع ملزم به تخصیص عادلانه ماسک به همه داروخانه‌ها و صنوف مرتبط هستند و با هرگونه احتکار مواد اولیه و توزیع خارج از شبکه برخورد می شود.

جمشید گلپور دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت (ستاد لجستیک کرونا) تصریح کرد: با توجه به تشدید تحریم‌ها و افزایش محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا حجم فعالیت‌های دستگاه‌هایی مانند وزارت بهداشت و وزارت صمت در تولید و تامین به هنگام ملزومات بهداشتی بیش از پیش شده است.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت (ستاد لجستیک کرونا) با اشاره به تامین مناسب و دپوی ماسک مورد نیاز وزارت بهداشت برای اختصاص به مراکز درمانی، گفت: اولویت اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ماه‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا تامین اقلام بهداشتی برای مراکز درمانی بوده است.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با تاکید بر اینکه ممنوعیت صادرات ماسک، برای توزیع گسترده این کالا در سطح کشور اتخاذ شده است؛ افزود: در همین راستا و براساس اطلاعیه‌های پیشین وزارت صمت، با هرگونه احتکار مواد اولیه و توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا، برخورد قانونی لازم انجام و پرونده به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.