دفاع دوباره بهنوش بختیاری از اعدام سه معترض

در حالی که طی روزهای اخیر اظهارات بهنوش بختیاری؛ بازیگر سینما و تلویزیون درباره حکم اعدام ۳ معترض حوادث آبان خبرساز شد که وی در اظهارنظری جدید از اجرای حکم اعدام این سه معترض دفاع کرد.

در حالی که طی روزهای اخیر اظهارات بهنوش بختیاری درباره حکم اعدام ۳ معترض حوادث آبان خبرساز شد که وی در اظهارنظری جدید از اجرای حکم اعدام این سه معترض دفاع کرد.

بهنوش بختباری در اینستاگرامش نوشته بود: این سه نفر باید به سزای عمل خود برسند  که ساعتی بعد این پست را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد.

او در جدیدترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

من هم مثل همه شما مخالف مجازات آدم بیگناهم….آدم بی گناه… ..بی گناه ،نه کسانی که به وفور مرتکب تجاوز به ناموس مردم شدن،سرقت مسلحانه کردن و پمپ بنزین و بانک و ماشین شهرداری واموال عمومی مردم بیگناه روآتش زدن….من هم مثل همه شما معترضم،خودم و خانوادم معترضیم به خیلی چیزای این مملکت… ولی باور کنید جرایٔم اینها خیلی خیلی خیلی بیشتر و سنگین تر از یه اعتراض ساده بوده….من هم مثل شما آرزوم این بود که هیچ جوانی مجازات به این سنگینی نداشته باشه، ولی حتما فیلمهای منتشر شده رو خواهید دید و خودتون هم خواهید گفت که حتما باید تاوان این گناهان رو بدن البته من فقط سی ثانیه این پست رو گذاشتم و خودم فکر کردم که الان مردم عصبانین اصلا بی خیال بهنوش….

به حرمت مردم به سی ثانیه نکشید که پست رو حذف کردم… اشتباه رو کسانی کردن که درآمد کثیفشون از راه همین کاراس و در کشور خارجی از فرط گدایی مجبور به انتشار سرعتی پست من هستن،،،،اونها فقط فارسی حرف میزنن و از نظرمن ایرانی نیستن،،،،کمی تعمق خدا نکنه این بلای تجاوز و سرقت مسلحانه سر خانواده ای بیاد ولی یه لحظه فقط فکر کنید جای اونایید…. چه واکنشی خواهید داشت؟؟؟

اعدام بده . خیلیم بده ولی همونطور که برای پدر رومینا واجب دونستید اینجام کمی فکر کنید…..

جرم،فقط یه اعتراض نبوده….جوجه دیکتاتورهایی که پوستین آزادی خواهی به تن کردن لطفا به انسانها اجازه بدن بدون اینکه گردنشون رو بزنن ،حرف بزنن…من حق رو گفتم اگر عده ای به مذاقشون خوش نیومد شرمندم…یاعلی

منبع: برترین‌ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.