#هشتگ_باز ضرورت #آموزش_نمایندگی_مجلس

ضرورت #آموزش_نمایندگی
با ابنکه حدود ۲ ماه از افتتاح مجلس یازدهم می گذره اما رفتارهای تامل برانگیز و حرفهای زده شده توسط برخی نمایندگان ، از میانگین یک ساله دوره های قبلی بیشتره. از تلاوت قرآن صبحگاهی در مجلس گرفته تا توهین و دشنام به وزیر امور خارجه و … . حالا هم که تمام ارکان نظام در تلاشِ تا شایعه واگذاری جزایر جنوبی ایران به چینی ها را تکذیب کنه و وجود چنین مساله ای رو در قرارداد با چینی ها رد کنه، آقای نماینده خیلی علنی گفته بله چنین چیزی وجود داشت. هشیاری مردم انقلابی و ما در مجلس جلوگیری کرد از این جریان! همین گفتگو باعث شد تا این مساله بر سر زبون شبکه های معاند و فضای مجازی بیفته که دیدین ما راست می گفتیم. اینم شاهدش!
گزارش تصویری ۳: نمایندگان مجلس یازدهم در قاب دوربین | خبرگزاری بین ...
البته با تکذیب وزرات امور خارجه و احتمالاً برخورد مجلسی ها با آقای نماینده، ایشون کلاً حرفش رو پس گرفت و تکذیب در تکذیب کرد و گفت اصلاً اسمی از جزیره بر زبون نیاورده. باشه. قبول.
با این وضع موجود به نظرم بعد از هر انتخابات مجلس تا زمان شروع دور جدید مجلس، نمایندگان محترم رو به حال خودشون نباید رها کرد. با یک برنامه ریزی براشون کلاس های آمادگی نمایندگی گذاشته بشه تا وقتی پا به مجلس می گذارند درست رفتار کرده و از همون اول کارشون رو حرفه ای جلو ببرند. یک نماینده باید وظایفش رو نه فقط بر اساس قانون بلکه در چهارچوب اخلاق، مصلحت اندیشی و منافع ملی بشناسه و براش ترسیم بشه. برای این موضوع هم می تونند از نمایندگان قبلی و با تجربه استفاده کنند. صد البته به غیر از آقای قاضی زاده. ایشون اگر مربی نماینده ها بشن احتمالا بعد از خوردن گلابی و خربزه در صحن مجلس،  کار را به پاک کردن سبزی در پشت میز هیئت رئیسه می کشونن. دیگه خودتون می دونین …
مهدی سوری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.