سلبریتی‌ها برای مقابله با کرونا چقدر پول خرج کردند؟

هنرمندان زیادی در جهان از زمان شیوع کرونا، مبالغی را برای رهایی از شرّ این بیماری و کمک به اقشار آسیب‌دیده صرف کرده‌اند.

با شیوع جهانی ویروس کرونا، سلبریتی‌ها و بازیگران نیز در تلاش هستند، برای مبارزه با این بحران قدمی بردارند.

از زمان آغاز این بیماری همه گیر، ستارگان زیادی از جایگاه خود برای ایجاد آگاهی در مورد ویروس کرونا استفاده کردند و با انتشار ویدئو از مخاطبان خود خواستند مرتبا دست‌های خود را بشویند، در خانه بمانند و همچنین فاصله اجتماعی را رعایت کنند. تعدادی دیگر نیز به سازمان‌های مختلف پول اهدا کردند.

در ادامه ببینید کدام هنرمندان در جهان، به تلاش‌های امدادی مقابله با کرونا کمک کرده اند.

رایان رینولدز

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

رایان رینولدز و همسرش از اولین کسانی بودند که در این زمینه سرمایه اهدا کردند. آن‌ها اعلام کردند، کووید ۱۹، خانواده‌ها با درآمد پایین را بسیار آسیب‌پذیر کرده است.آن‌ها ۱ میلیون دلار اهدا خواهند کرد که بین سازمان غذایی آمریکا و ذخایر غذایی کانادا تقسیم خواهد شد. بازیگر فیلم «ددپول» همچنین راهنمایی‌هایی را در مورد این ویروس برای طرفداران خود به اشتراک گذاشته بود. طبق گفته E news، این زوج ۱۰۰ هزار دلار دیگر به چهار بیمارستان اهدا کرده‌اند.

اکشی کومار

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

اکشی کومار، در ابتدا اعلام کرد ۲۵۰ میلیون کرور معادل ۳.۳ میلیون دلار به مبارزه برای کرونا کمک خواهد کرد. او پس از مدتی اعلام کرد ۳ میلیون کرور دیگر که برابر با ۴۰۰ هزار دلار می‌شود، نیز اهدا می‌کند.

آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر، مدت‌ها پیش موسسه‌ای به نام «بعد از مدرسه همه می‌درخشند» ایجاد کرده بود که هدف آن ایجاد فعالیت پس از مدرسه برای کودکان بود. او اعلام کرد اکنون که مدرسه‌ها بسته شده است، چند میلیون دلار برای تغذیه خانواده‌های آسیب دیده اهدا خواهد کرد. بازیگر «ترمیناتور» همچنین به صورت جداگانه یک میلیون دلار دیگر به نیازمندان اهدا کرده بود.

متیو مک کانهی

متیو مک کانهی و همسرش هم به یاری آسیب‌دیدگان کرونا آمده‌اند. آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار ماسک به بیمارستان‌های تگزاس اهدا کردند. علاوه بر این، آن‌ها وسایل و امکاناتی را که می‌خواستند به مردم اهدا کنند، شخصاً به خانه آن‌ها تحویل دادند.

بتانی فرانکل

بتانی فرانکل، بازیگر تلویزیونی اعلام کرد که از طریق فضای مجازی و طرفدارانش از مواردی که بیش از همه مورد نیاز است، مطلع شده است. او اعلام کرد که برنامه دارد ۱ میلیون ماسک صورت از طریق سازمان امدادی خود اهدا کند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یک میلیون دلار به صندوق No kid Hungry برای مبارزه با گرسنگی کودکان اهدا کرد. او گفت: «در این روزها تعداد زیادی از کودکان در جهان به دلیل ویروس کرونا از مدارس دور هستند. او اعلام کرد در حدود ۲۲ میلیون کودک در آمریکا به حمایت غذایی نیاز دارند.»

برد پیزلی

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

برد پیزلی، خواننده آمریکایی به همراه همسرش برای کمک به تغذیه افراد نیازمند، فروشگاهی را ایجاد کرد. افرادی که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند، می‌توانند رایگان نیازهای خود را دریافت کنند.

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو، به همراه لورن پاول جابز، یک صندوق برای تامین و کمک غذایی ایجاد کردند. او به همراه پابل جابز در مجموع ۵ میلیون دلار اهدا کرده است. او گفت: «در مقابله با این بحران ما از سازمان‌های دیگری الهام و تصمیم به کمک به افراد آسیب‌پذیر گرفتیم.»

جرج کلونی

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

به گفته ددلاین، جرج کلونی و همسرش، هر کدام ۲۵۰ هزار دلار به صندوق‌های مرتبط به کمک به عوامل سینمایی و تلویزیونی کمک کردند. همچنین گزارش شده است که آن‌ها ۳۰۰ هزار دلار به ذخایر غذای لبنان کمک کرده‌اند. در مجموع میزان کمک آن‌ها بیش از ۱ میلیون دلار اعلام شده است.

اریک استون استریت

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

این بازیگر و کمدین آمریکایی اعلام کرد، ۲۰۰ هزار وعده غذایی در شهر کانزاس پخش می‌کند. او گفت که زادگاهش را خیلی دوست دارد و می‌خواهد هر کاری که از دستش بر می‌آید، انجام دهد.

تیلور سویفت

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

تیلور سویفت، اعلام کرد که به سازمان جهانی بهداشت و همچنین تامین غذای آمریکا کمک کرده است. علاوه بر این گفته می‌شود کسانی که با او به صورت آنلاین صحبت و مشکلات خود را به صورت شخصی با وی مطرح کرده‌اند، هرکدام از سوی این خواننده آمریکایی ۳ هزار دلار پول دریافت کرده‌اند.

جی کی رولینگ

سلبریتی‌هایی که به مقابله با کرونا آمدند

جی کی رولینگ، خالق کتاب‌های هری پاتر نیز اعلام کرد که ۱ میلیون دلار به بی‌خانمان‌ها و قربانیان خشونت خانگی اهدا خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد کتاب جدیدی را که برای کودکان نوشته است، به دلیل این بحران، به صورت رایگان منتشر خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.