برای دغدغه های مردم ایران …

پایگاه خبری رسا نشر- به روزهای نچندان دوری فکر می کنم که تنها دغدغه ام خودم بودم و خودم. خوشی بود اگر خوشی و اگر غم بود هم غم. هرچه بود  همه اش مال خودم بود. فقط خودم و اطرافیان خودم. اما در این کوتاه زمانی که از شروع فعالیت رسانه ای ام بصورت رسمی […]

پایگاه خبری رسا نشر- به روزهای نچندان دوری فکر می کنم که تنها دغدغه ام خودم بودم و خودم. خوشی بود اگر خوشی و اگر غم بود هم غم. هرچه بود  همه اش مال خودم بود. فقط خودم و اطرافیان خودم. اما در این کوتاه زمانی که از شروع فعالیت رسانه ای ام بصورت رسمی می گذرد، انگار دیگر آن من با محدوده ی فکری سابق نیستم. در سرم مدام اخبار و رویدادهای این روزها است و در آنِ واحد، فکرم هزارجا.
راستش را بخواهید از زلزله کرمانشاه شروع شد. بعد از آن هم که زلزله تا زیر پای خودمان هم اینجا در تهران آمد. ترس از مرگ و دیدن آوارگی و زندگی در چادر و در سرمای هموطنان عزیزم غمی را در اکثر ما بوجود آورد که هنوز هم ادامه دارد. خبرهای مربوط به تصادفات و مرگ و میرها. آلودگی هوا و خشکسالی … . و از همه مهمتر معترضینی که از همه عملکردها در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گلایه دارند و صدای واحد مسئولینی که “باید مشکلات را حل کرد و قطعاً لیاقت مردم بیشتر ازاین است و باید فقر مطلق از بین برود”. من هم مانند همه مردم امیدوارم که همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان مرتفع شود و در همه چیز گشایش بوجود آید. مسلماً گره افتاده به کار اداره کشور حتی بواسطه تحریم های ابرقدرتها آنقدر ها هم گره کوری نیست که با دندان هم باز نشود. همت عالی می خواهد و عشق به خدمت.

دغدغه فعالان رسانه ای کمتر از مسئولان دولتی نیست و شاید حتی بیشتر از آنان در سطح خیابان و همپای مردم ایران دردها و رنج ها و مشکلات را می بینند و لمس می کنند. گاهی اوقات فکر می کردم چرا این همه گلایه و نقد؟ اما امروز که بیشتر از گذشته با بدنه جامعه در ارتباطم، حتی کمی مشکل را هم برای مردم کشوری که خوبند و پایبند به کشورشان را هم زیاد می دانم . باید بگوییم و مسئولان باید ببینند و کاری کنند تا در کشوری به اسلامیت و جمهوریت ایران دغدعه و دردی وجود نداشته باشد. بدون تعارف هر مسئولی که رفع مشکلات را در توان خودش نمی بیند، جایش را به دیگرانی بدهد که دلسوز ترند و اهل از خودگذشتگی برای رفع مشکلات!
این ها را گفتم و همه می دانیم که هنوز زلزله زدگان کشور در سرما و بدور از یک آشیانه امن هستند.جاده ها هنوز تلفات می دهند. و هیچ اتفاق تازه ای برای آن مرد و زنی که به فساد و فقر معترض بودند نیفتاده است. کار سخت و زمان بری است و همه نیز بخوبی می دانیم. اما کاش بسرعتی که برای تحریم سامسونگ و کره جنوبی به دلیل ندادن ۴ گوشی ناقابل همه به تلاش و تقلی افتادند، در دیگر امور هم همینطور قاطع و سریع باشند…
شبنم حاجی اسفندیاری
مدیرمسئول پایگاه خبری رسا نشر
 
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.