نماینده شادگان: در خوزستان فاجعه وحشتناکی در حال رخ دادن است/ ما منازل و شهرهای خود را تخلیه نمی‌کنیم

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات به وجود آمده در پی سیل خوزستان بیان کرد: مرتبا اصرار می‌کنند که مردم منازل و شهرها را تخلیه کنند، اگر به ما امکانات می‌دادند می‌توانستیم ایستادگی کنیم. اکنون هم می‌ایستیم. ما منازل و شهرهای خود را تخلیه نمی‌کنیم.
به گزارش ایسنا، مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به هیات رییسه مجلس بیان کرد: توقع داشتیم که مجلس با تمام قدرت و قوت کنار مردم خوزستان و مردم سیل زده کشور بایستد و توقع داشتیم امروز جلسه‌ای فوق العاده برای شنیدن وضعیت نابسامان سیل زدگان در خوزستان برگزار شود. مجلس به صحنه بیاید و وضعیت نابسامان ما را ببیند، اکنون در خوزستان فاجعه وحشتناکی در حال رخ دادن است. چرا باید اینگونه باشد؟ چرا خوزستان که مهد ثروت و نفت کشور است باید به گونی نیاز داشته باشد؟ اقلام مورد نیاز ما مواد اولیه است. ما به کمترین امکانات نیاز داریم، همه به خوزستان کمک کنند. مردم به شدت به مواد اولیه، غذا و دارو نیاز دارند.
وی افزود: اگر به ما کمک می‌شد می‌توانستیم جلوی سیل بایستیم، دوستان مرتباً اصرار می‌کنند که مردم منازل و شهرها را تخلیه کنند، اگر به ما امکانات می‌دادند می‌توانستیم ایستادگی کنیم. اکنون هم می‌ایستیم. ما منازل و شهرهای خود را تخلیه نمی‌کنیم، ما تا آخرین نفر در مقابل این نابسامانی و سیل خواهیم ایستاد. وزیر نفت کجاست که بیاید به خوزستان کمک کند؟
وی ادعا کرد: وزیر نیرو که عامل اصلی این نابسامانی‌ها است باید بیاید پاسخ بدهد، قوه قضائیه باید مقصران و کسانی که این فاجعه را به بار آوردند را محاکمه کند.
علی مطهری رییس وقت جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس در پاسخ به اظهارات ناصری نژاد گفت: البته هیات رییسه جلسه با وزرا را برای روز یکشنبه برنامه ریزی کرده بود، شاهد بودید مشکلاتی ایجاد شد، اما وزرا برای یکشنبه آینده به مجلس خواهند آمد.
ناصری نژاد بیان کرد: روسای کمیسیون‌های مجلس را به خوزستان بفرستید تا وضعیت را مشاهده کنند.
مطهری پاسخ داد: چشم، این موضوع را در هیات رییسه بررسی خواهیم کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.