سیروس الوند: چرا ژوله و دوستانش این حرف‌ها را زمان زنده بودن خشایار نمی‌زدند؟

سیروس الوند در مراسم ختم برادرش، خطاب به حضار بیان کرد که چرا حرف‌هایی را که ژوله و دوستانش الان درباره خشایار الوند می‌زنند، در زمان حیاتش از آنان نشنیده است؟ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم ترحیم خشایار الوند، نویسنده و فیلمنامه‌نویس باسابقه که سریال‌های طنز سال‌های اخیر تلویزیون را از جمله «پایتخت»، «شب‌های برره» و […]

سیروس الوند در مراسم ختم برادرش، خطاب به حضار بیان کرد که چرا حرف‌هایی را که ژوله و دوستانش الان درباره خشایار الوند می‌زنند، در زمان حیاتش از آنان نشنیده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم ترحیم خشایار الوند، نویسنده و فیلمنامه‌نویس باسابقه که سریال‌های طنز سال‌های اخیر تلویزیون را از جمله «پایتخت»، «شب‌های برره» و «در حاشیه» را نوشته است، امروز (چهارشنبه، ۱۵ اسفند) با حضور چهره‌هایی چون سیروس الوند، محسن تنابنده، سیروس مقدم، علیرضا خمسه، عبدالعلی علی عسگری (رییس صداوسیما) در مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم سیروس الوند، گفت: «خوشبختانه حال خانواده ما از هفته پیش که برادرم را از دست دادیم، بهتر شده است و بسیار قدردان شما عزیزان هستم که هفته سیاهی را که پیش رو داشتیم، با حضورتان قابل تحمل کردید. با این حال باید بگویم که با تمام این الطاف فروریختم چون خشایار پاره تنم بود که رفت و از من جدا شد.»
این سینماگر با اشاره به روندی که خشایار الوند در سینما طی کرده است، بیان کرد: «سال ۶۲ بود که در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت و مسئولیت پذیری‌اش به حدی بود که عوامل درخواست کردند تا پایان پروژه همراه ما باشد. با این حال به من گفت که دوست دارد در حوزه نویسندگی فعالیت کند. به نظرم طنزنویسی او از سوی پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری تشخیص داده شد.»

الوند ادامه داد: «سوالی هم دارم که چرا حرف‌هایی را که این روزها می‌شنوم درباره خشایار می‌زنند، آن موقع که زنده بود از ژوله و دیگر دوستانش نشنیدم، البته پاسخ این سوال مشخص است که این مسئله جزو ویژگی‌های زندگی و مرگ به شمار می‌آید.»

*

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.