پیام تسلیت روحانی در پی شهادت جمعی از کارکنان ارتش

در همین زمینه آغاز حمله ایران به خاک اسرائیل ( به روز می شود) ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ادعای حمله ایران به اسرائیل در ساعات آینده ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ رییس جمهوری با صدور پیامی سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست […]

رییس جمهوری با صدور پیامی سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ و شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی امروز- دوشنبه- در این پیام تسلیت اظهار داشت: سانحه تلخ و دردناک هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ که منجر به شهادت جمعی از پرسنل خدوم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان شد، باعث تأثر و تاسف عمیق شد.
روحانی در این پیام تسلیت بیان کرد: اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به ملت بزرگ ایران، عموم نیروهای مسلح، نیروی هوایی ارتش و به ویژه خانواده های داغدیده تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منّان برای شهدای این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.
رییس جمهوری در این پیام یادآور شد: لازم است دستگاه های مسئول ضمن بررسی دقیق علل این حادثه، با اتخاذ تدابیر و اقدامات ضروری، از تکرار اینگونه رخدادهای ناگوار و جبران ناپذیر، پیشگیری به عمل آورند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.